Nuffnang

Selasa, 3 April 2012

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


<b>Faezah Elai</b> Tergamam : Kisah Kontrovesi Dalam &#39;Jidin Sengal&#39; | Oh <b>...</b>

Posted: 14 Mar 2012 10:50 PM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Tergamam. Itulah yang dapat kami simpulkan apabila pelakon Faezah Elai diajukan oleh wakil media tentang kontrovesi di dalam Jidin Sengal. Di dalam filem tersebut, Faezah melakonkan watak sebagai pelakon terkenal 'Ella Sunti'. Di mana dalam diam-diam rupanya, dia telah merampas suami orang.

Jika anda selak kembali lipatan sejarah selebriti, Faezah pernah panas dengan kontrovesi bersama suami orang. Kini Faezah Elai, 29 dan Muhammad Heykal Mohd Hanafiah, 38 telah pun disatukan. Heykal merupakan seorang pengarah dan penceraiannya menyebabkan Faezah menjadi mangsa dituduh menjadi punca penceraian mereka. Sedangkan Faezah hanya mengenali Heykal selepas dia bercerai.

Sudah tentu Faezah terkejut apabila ditanya adakah kisah dalam 'Jidin Sengal' itu ada kena mengena dengan kisah hidupnya. Sememangnya jelas di riak wajahnya yang dia tidak mahu lagi membuka kisah itu.

"Memang saya akui saya benar-benar terkejut. Ketika penggambaran sekitar Februari tahun lepas, saya masih lagi belum kenal Heykal." – komen Faezah secara ringkas.

Jidin Sengal adalah filem arahan pengarah muda dan baru, Esmi Zahara. Esmi juga menerangkan bahawa apa yang dilakokan oleh Faezah sebagai Ella Sunti sememangnya tidak ada kena mengena dengan kisah kontrovesi artis tersebut.  Wah! Kebetulanlah pula. Apapun, jom saksikan filem Jidin Sengal ini di pawagam 22 Mar nanti. Memang menghiburkan.

OH ARTIS : APA NAK HAIRAN. KADANG MIMPI PUN JADI KENYATAAN. LAYAN JE LAH.

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

vimax

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan