Nuffnang

Khamis, 5 April 2012

Intan Ladyana - Google Blog Search

Intan Ladyana - Google Blog Search


<b>Intan Ladyana</b> Buat-Buat Muka Comel Dan Tidak Boleh Berlakon <b>...</b>

Posted: 27 Jan 2012 01:43 AM PST

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Intan Nurladyana Mohamad Yahaya atau lebih dikenali sebagai Intan Ladyana merupakan seorang pelakon jelita di Malaysia. Merupakan seorang model, pelakon dan tv host mestilah kena sentiasa tampil menarik. Walaupun gadis ini telah mendapatkan pendidikan kolej jurusan Undang-undang tetapi bakat seninya daripada kaku kini terus bersinar.

Intan Ladyana ni memang comel pun. Melihat kepada orangnya, personalitinya sentiasa nampak remaja walaupun sudah berusia 30 tahun. Intan Ladyana tidak keberatan berkongsi rahsia dan Intan percaya kecantikan dalaman turut memberikan impak kecantikkan luaran.

"Pertama sekali, saya kena minum sebanyak air yang boleh supaya tidak hidrasi, tidak mudah letih dan yang paling penting kulit tidak sembap. Saya juga menggambil vitamin tambahan untuk mengekalkan kecergasan dan kesihatan saya."

"Saya juga tidak melayan dan tidak dengar apa yang dikatakan oleh jurujual produk kecantikan. Percayalah pada hati apa yang diperlukan. Jika ada produk yang sesuai, tidak semestinya yang mahal. Bertuah kalau dapat produk sesuai yang murah. Mahal tidak semestinya ngam dengan kita."

"Saya paling jaga supaya tidak merokok kerana memang terbukti menjejaskan kesihatan dan tidak baik untuk kulit. Kalau naik jerawat tu, jangan usik. Kalau bermekap pun tidaklah 24jam kerana kulit kita perlu waktu untuk bernafas."

Tapi ada pula yang cemburu dengan dia yang cute dan dikatakan tidak pandai berlakon. Tapi Intan yang ketika ini sedang bercuti di Rome menjawab 'haters'nya secara professional kerana dia cuma mahu menjadi seorang yang sentiasa positif. Usah dilayan kehendak semua orang Intan. All the best goes to you. Nasiblah Intan ni perempuan tulin yang tidak laser mulutnya.

Tidak relevan langsung dibandingkan dengan orang Korea. Memang jarang nampak Intan ini bersolek tebal. Namun begitu dia tetap manis dan ayu. Natural beauty mungkin?

OH ARTIS : TAK SUKA TENGOK MUKA MEKAP. DAH MACAM KERTU! HEH

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

vimax

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan