Nuffnang

Rabu, 25 April 2012

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


<b>Iqram Dinzly</b> Kesal Isu &#39;Coverline&#39;, Luah di Twitter | Malaysia <b>...</b>

Posted: 23 Apr 2012 03:56 PM PDT

Oh! Rupanya Iqram Dinzly 'terasa' dengan kenyataan 'Fouziah Gaos Akan Bertunang dan Berkahwin' dan semalam dengan perasaan kesal dan kecewa, kawan karib Fouziah, siapa lagi kalau bukan Iqram Dinzly telah meluahkan kekesalan di laman Twitter milik beliau.

Mungkin banyak sangat kot soalan-soalan 'cepu emas' kepada Iqram mengenai gosip Fouziah Gaos nak bertunang dan kahwin, sampai beliau membuat kenyataan sedemikian di laman Twitter.

Tapi rasa-rasa Iqram lebih marah mengenai kenyataan yang Iqram Dinzly dan Fouziah Gaos berkawan semata-mata untuk 'Coverline' perhubungan Fouziah Gaos dan Datuk seperti didakwa sebelum ini, dan sudah tentu peminat-peminat terkejut dan ingin tahu mengenai kenyataan tersebut.

Kasihan apabila perhubungan yang rapat disalah erti dan terus dilabel sebagai bercinta. Whooopps! Biasalah dunia artis macam nie lah…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Anda?

kucingarong

Hi! I suka menulis mengenai hiburan yang berlaku di dalam atau di luar negara. Setiap artikel yang I tulis, mempunyai sumber dan bukannya gosip yang takde bukti yang sahih okay! Daaa...

More Posts - Website - Twitter - Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan