Nuffnang

Ahad, 15 April 2012

Kilafairy - Google Blog Search

Kilafairy - Google Blog Search


Biodata Pelakon <b>Kilafairy</b> | Blog Hawau

Posted: 22 Mar 2012 09:00 AM PDT

Info biodata pelakon kilafairy - Walaupun artis ni boleh dikatakan new comer dalam industri hiburan malaysia tapi aku rasa ramai tahu siapa kilafairy ni. Tapi kalau korang tanya diaorang dari mana dapat tahu pasal dia, aku confirm majoriti mesti akan cakap macam ni : "Sebab dia hot, bibir dia sexy". Hehehe.

Pada yang tak tahu, kilifairy ialah anak kepada penyanyi terkenal, rohana jalil. Lepas dah tengok gambar kat atas ni, mesti ada yang nak tahu lebih lagi pasal dia. So ni biodata dia.

Nama : Syakila nisa jahangir khan
Nama komersial : Kilafairy
Tarikh lahir : 17 mei 1992
Umur : 20 tahun
Pendidikan : Diploma pengurusan dan pemasaran fesyen di kolej antarabangsa raffles
Kerjaya : Pelakon, model dan penyanyi
Drama dan filem : Hotel mania, misteri alam hitam, karak

Mesti korang rasa pelik. Drama dengan filem lakonan dia taklah banyak mana tapi boleh famous. Sebenarnya beberapa kontroversi tahun-tahun lepas macam bibir disuntik botox banyak menaikkan nama dia. Kilafairy pun berbakat dalam nyanyian. Aku pernah tengok video dia menyanyi. Serius pada aku boleh pergi jugak suara dia. 

Anyway, diharapkan karier kilafairy sebagai pelakon akan lebih kukuh 1 hari nanti. Pada aku dia ni artis yang complete package dia. Sayang pulak package yang dia ada tu tak dapat bawa dia pergi lagi jauh dalam industri hiburan malaysia. Lagi gambar dengan klik read more. Kredit gambar fanpage kilafairy.

Related Posts : artis, kilafairy, panas

Tiada ulasan:

Catat Ulasan