Nuffnang

Khamis, 19 April 2012

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


<b>Lisdawati</b> Tetap Pertahankan Fauzi | Oh! Artis | Dunia Gosip dan <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2012 11:29 PM PST

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Kami agak salute jugalah kepada Lisdawati ni. Biarpun bukan sekali dua gossip liar dan kontrovesi melanda rumahtangga mereka, tetapi dia tetap cool. Rumahtangga pelakon Lisdawati, 32, dan suaminya, Fauzi Nawawi, 38, pernah berdepan dengan ujian paling besar apabila tersebar gosip di Internet suaminya dikatakan ada kekasih gelap. Namun mereka bersikap matang dan tidak cepat melatah mencari populariti.

Bagi mereka semua itu hanya menguji kebahagiaan rumah tangga mereka. Lisda tetap mempertahankan suaminya. Rumah tangga Lisdawati dan Fauzi yang dibina empat tahun lalu tetap bahagia dengan kehadiran dua cahaya mata, Nur Aini Farhana, tiga tahun setengah dan Nur Aina Fazneesya, dua tahun dua bulan. Kasih mereka tambah kukuh dan persefahaman semakin menebal.

Bagi Lisdawati atau nama sebenarnya, Nisdawati Nazaruddin, dia hanya mahu menjadi isteri yang taat. Itulah bukti cinta seorang isteri terhadap suaminya yang juga ayah kepada anak-anaknya. Dalam Islam juga, seorang isteri memang dituntut untuk menjaga aib dan nama baik suaminya. Bukan saja sentiasa berdiri teguh di belakang suami.

Wah! Untungnyalah Fauzi yang terkenal dengan sikapnya yang suka berlawak ni.

Terbaru Fauzi telah menunjukkan bakatnya menjadi pengarah dalam filem terbaru 'Pak Pong' dan Fauzi juga merupakan seorang pelakon lagak ngeri sejak Lisda mengenalinya. Mereka juga teruja apabila akan terbabit dalam segmen pembukaan malam kemuncak Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 (ABPBH2011), 8 April nanti. Mereka akan menari Ezlynn, Maria Farida dan ramai lagi.

"Sebagai pelakon, saya anggap peluang buat persembahan pada malam kemuncak ABPBH2011 nanti satu penghargaan dalam karier seni. Maklumlah, selama ini hanya penyanyi yang selalu mendapat peluang itu. Kami masih berbincang mengenai konsep persembahan kami nanti," katanya yang bakal menggayakan rekaan Shila Mohamad untuk menyemarakkan lagi acara berprestij itu."

Dalam perkembangan lain, Lisdawati bakal terbabit dengan penggambaran telemovie, Ibu Tiri untuk TV3. Antara lakonannya sebelum ini adalah drama bersiri, Dia Bukan Maryam arahan Erma Fatima untuk TV9.

Inilah yang patut dicontoh oleh artis-artis lain. Jangan nak berperang-perang mulut, kaki, tangan, mahkamah kerana cepat sangat melatah.

OH ARTIS : JIKA PANDANG DARI SUDUT POSITIF , APA YANG DILAKUKAN LISDA UNTUK SUAMINYA PATUT DICONTOHI. JANGAN PERCAYA FITNAH SELAGI TIDAK TERBUKTI DI DEPAN MATA
.

vimax

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan