Nuffnang

Sabtu, 14 April 2012

Scha Alyahya - Google Blog Search

Scha Alyahya - Google Blog Search


Video Awal Ashaari lamar <b>Scha Al Yahya</b>

Posted: 25 Mar 2012 06:59 AM PDT


Baru petang tadi aku ada post tentang Awal Ashaari lamar Scha Alyahya di Propaganza, jika mahu lihat gambar bagaimana Lamaran Awal Ashaari itu. Boleh lihat post sebelum ini di SINI.

Kali ini aku nak share pasal Video Scha Alyahya dilamar Awal Ashaari dalam Propaganza pula. Mesti terharu sebab sangat romantik..agak-agak lepas ini boleh tak aku tiru cara barat awal ashaari ini?

Awal Ashaari telah membuat kejutan terhadap buah hatinya, Scha Al Yahya dengan melamar gadis itu secara langsung dalam TV di set Propaganza Astro Ria!

Sesiapa yang ON AIR tengahari tadi mesti dapat tengok sweet dan romantiknya pasangan kekasih scha alyahya dan awal ashaari. Tapi bagi mereka yang tak dapat tengok Awal propose Scha live tadi, boleh lihat di bawah ini!

Bagi aku pula, walaupun cara lamaran Awal Ashaari ini sedikit meniru budaya barat, tapi cara ini agak PROPAGANZA!!! dan lain. Dan diharapkan juga majlis perkahwinan mereka berdua juga satu yang sangat romantik dan PROPAGANZA!!

Pasangan yang bakal berkahwin ini akan mengumumkan tarikh perkahwinan mereka di Flora Cafe, jam 3 petang, pada 27 Mac 2012. Itu kata-kata terakhir Awal Ashaari dalam video Scha Alyahya dilamar Awal Ashaari dalam Propaganza

Di bawah ni, kami kongsikan video Awal Ashaari melamar Scha Al Yahya live depan TV dalam Propaganza Astro Ria.

Incoming search terms:

| awal propose scha, lamaran awal, propaganza, video awal lamar scha, awal propose, awal scha, lamaran awal dan scha, scha alyahya dilamar, lamaran awal ashaari, video lamaran awal |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan