Nuffnang

Isnin, 11 Jun 2012

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


<b>Tiz Zaqyah</b> Menyanyikan Lagu Someone Like You

Posted: 08 Jun 2012 04:29 PM PDT

tiz zaqyah,tiz zaqyah nyanyi,tiz zaqyah menyanyi,gambar tiz zaqyah,gambar tiz
Sedang PKE bersiar-siar di laman perkongsian  video youtube mencari sumber hiburan yang mampu menggelikan hati yang sedang lara ini,terserempaklah PKE dengan sebuah video yang agak menarik untuk diulas didalam blog ini. Video itu merupakan video cover yang memaparkan dua orang anak muda menyanyikan sebuah lagu yang cukup terkenal di seantero dunia iaitu lagu "Someone Like You " nyanyian asal Adele. Yang menjadikan video itu lebih menarik lagi, lagu tersebut dinyanyikan oleh seorang artis yang dikenali ramai iaitu Tiz Zaqyah yang terkenal dengan drama " Nur Kasih" . Beliau juga ditemani oleh Aqasha yang juga seorang pelakon dan didalam video tersebut,beliau berperanan sebagai pemain gitar .

PKE tidak menyangka yang Tiz Zaqyah mempunyai nada suara yang sangat merdu. Ini terbukti melalui rakaman video tersebut dimana beliau mampu menyanyikan lagu yang agak sukar itu dengan baik. Maklumlah,beliau lebih dikenali sebagai seorang pelakon berbanding sebagai penyanyi mahupun pengacara. Jika ada sekalipun video nyanyian beliau sebelum ini, itupun hanyalah sekadar video nyanyian versi  main-main di konti radio Hot fm.. Tapi bila tengok video ini…Fuhh

Difahamkan rakaman ini dibuat diwaktu masa senggang ketika Tiz menjalani pengambaran Drama "Dejavu di Kinabalu". Jadi apa kata kita dengar alunan suara Tiz Zaqyah ini.

Apa komen anda mengenai mutu nyanyian Tiz Zaqyah? Bagi PKE, Tiz Zaqyah ini mampu menyanyi dengan baik juga dia diberikan latihan yang betul kerana beliau mempunyai bakat yang terpendam. Mungkin jika beliau serius untuk mencuba didalam bidang nyanyian,latihan yang mencukupi mampu memantapkan lagi persembahan Tiz.

++Jangan Makan Telur Penyu++

VN:F [1.9.17_1161]

Rating: 10.0/10 (2 votes cast)

Tiz Zaqyah Menyanyikan Lagu Someone Like You, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Entri Lain Yang Menarik :

Pejuang Kesenian Extreme

Seorang blogger yang berasal dari Muar,Johor.Berblogging sejak dari tahun 2009,mula menulis blog selepas terfikir yang blog ini adalah platform yang sesuai sekali untuk PKE berkongsi ilmu pengetahuan dengan orang lain disamping menjadi pusat penyimpanan segala fakta buat diri PKE yang juga seorang pelupa. Hee~

More Posts - Website - Twitter - Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan