Nuffnang

Selasa, 10 Julai 2012

aizat amdan - Google Blog Search

aizat amdan - Google Blog Search


Lirik Jerrypah - <b>Aizat Amdan</b> | 1 Lirik Lagu.com

Posted: 08 Jul 2012 02:19 AM PDT

Sayangku
Aku yakin
Kau sebahagianku
Sayangku
Aku pasti
Takdir kita bertemu

Biarkan semua berlalu
All I know I'll always have you
Pengganti tempat mengadu
Selamanya engkaulah
Hanya

Tak mungkin
Aku jatuh cinta pada yang lain
Tak mungkin juga aku
Khianati dirimu

Biarkan semua berlalu
All I ever wanted was you
Pengganti tempat mengadu
Selamanya engkaulah

Biarkan semua berlalu
All I ever wanted was you
Sehidup semati untuk
Selamanya engkaulah
Hanya
Selama-lamanya

Related posts:

  1. Lirik Doa Dalam Lagu – Mawi & Heliza
  2. Lirik Selamat Malam – Faizal Tahir
  3. Lirik Penyelamat Cinta – Liyana Jasmay & Aizat
  4. Lirik Kau Aku – Aizat
  5. Lirik Cinta Yang Sempurna – Sixth Sense & Noe Letto

No comment yet. Be the first to leave a comment!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan