Nuffnang

Ahad, 8 Julai 2012

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


arepnakbebel: Picisan dari <b>Nubhan</b> : Coming Soon

Posted: 17 Jun 2012 05:55 AM PDT

Ahmad Nubhan Bin Hj Ahamad atau lebih dikenali sebagai Nubhan bakal muncul dengan lagu baru yang bertajuk Picisan tidak lama lagi. Menurut mymetro, lagu ini adalah ciptaan Taja dan lirik oleh Ad Samad. Pembikinan video klip "Picisan" telah dilakukan di Kuantan, Pahang. Di sini saya adalah selitkan satu teaser berkenaan dengan pembikinan muzik video tersebut yang saya dapatkan di youtube "PINEAPPLEHOUSEcrew".
muzik video ini merupakan arahan Fakhrul Amin. Video Clip "Picisan" menceritakan kisah cinta sepasang kekasih sejak dari bangku sekolah, namun apabila masing masing sudah bekerja, seorang dari mereka mula beralih arah. Ada beberapa gambar yang ingin saya kongsikan dengan pembaca blog arepnakbebel.
Behind The Scenes "PICISAN"

Credit kepada Fakhrul Amin untuk gambar gambar yang awesome di atas. Terdapat beberapa keping gambar lain yang lebih menarik untuk tatapan korang di blog Fakhrul Amin. Korang boleh klik di SINI untuk ke blog beliau. Selain dari single baru ini, Nubhan juga akan turut muncul dalam telemovie yang bertajuk "Raya yang paling Raya" sebagai watak utama khas untuk hari raya yang bakal tiba nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan