Nuffnang

Isnin, 13 Ogos 2012

Jehan Miskin - Google Blog Search

Jehan Miskin - Google Blog Search


Tupai - Portal Hiburan Terkini: <b>Jehan Miskin</b> sibuk seperti biasa

Posted: 04 Aug 2012 01:31 AM PDT

Seperti sudah lama tidak mendengar khabar berita pelakon tampan Jehan Miskin selepas kisah percintaan dia suatu ketika dahulu bersama pelakon wanita, Jue Aziz berakhir. 

Walaupun jarang kita lihat kelibat Jehan Miskin di majlis-majlis selebriti dan juga di kaca televisyen, namun Jehan Miskin berkata, kehidupanya sebagai artis masih sibuk seperti biasa. 

"Saya lebih gemar bergerak sendiri, tidak mahu lah nak kejar populariti sangat. Apa yang saya pentingkan sekarang ialah produk. Selain daripada berlakon, saya juga ada menguruskan syarikat sendiri,"katanya yang ditemui di Majlis Berbuka Puasa Astro Shaw di One World Hotel, Damansara, Selasa lalu. 

Mastermind Group yang telah beroperasi lebih dari 3 tahun adalah milik Jehan dimana kesibukan sebagai artis ditambah dengan menguruskan syarikat sendiri memerlukan masa yang banyak, mungkin disebabkan itu dia jarang kelihatan bersama rakan artis yang lain. 

Dalam perkembangan lain, Jehan bakal muncul dalam 5 buah filem iaitu "Appocalips" , "Prince Of The City", "Amukan Buas Frankenstein Tempatan" , "Sepah The Movie", dan "Awan Dania The Movie".

Betul Ke Ni <b>Jehan Miskin</b> Punya Produk?

Posted: 17 Jul 2012 08:30 PM PDT

Tidak tahu bila pelakon kacak, Jehan Miskin menjadi duta kepada produk makanan ringan. Yang lucunya disini, nama Jehan menjadi perhatian ketika melihat produk ini. Ada konsep penekanan kata berlawan yang dipamerkan pada label produk berkenaan, samaada ianya legal atau sah, yang itu mungkin Jehan sendiri yang tahu, tapi rasanya kalau admin nampak produk ni di pasaran, sah nak beli juga sebijik, mana tahu boleh jadi aksesori kenang kenangan edisi Jehan gitu. :)

-Komen anda itu adalah TANGGUNGJAWAB ANDA. tq.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan