Nuffnang

Ahad, 5 Ogos 2012

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


Skipping Rahsia <b>Lisdawati</b> Kekal Langsing. | Berita Semasa.My

Posted: 25 Jul 2012 03:08 AM PDT

Bagi mereka yang mempunyai masalah masa untuk ke gym atau kelas aerobik dan sebagainya, mungkin anda boleh mengikut jejak langkah pelakon jelita Lisdawati.

Lisdawati yang menghiasi muka depan majalah kesihatan nombor 1 di Malaysia bulan ini mengatakan bahawa dia kekal langsing dengan skipping. Walaupun sudah dikurniakan 2 orang cahaya mata namun Lis dilihat mampu mengekalkan berat badanya serta kecergasan tubuh badannya.

Menurut Lis, setiap hari, Lis akan dihimpit dengan jadual yang padat sehingga membuatkannya tidak mempunyai masa untuk bersenam di luar. Apa yang Lis mampu lakukan ialah melakukan aktiviti di dalam rumah sahaja seperti aerobik seminggu sekali.

Namun untuk mengekalkan tubuh badan yang fit, Lis akan mengamalkan senaman skipping pada setiap hari. Dalam setiap satu sesi, Lis akan melakukan 200 kali skipping. Menurutnya lagi, dalam sehari, Lis akan pastikan bahawia dia akan melakukan sekurang-kurangnya 1000 kali skipping.

Waktu yang dilakukan adalah tidak menentu. Ia bergantung kepada kelapangannya. Lis akan memastikan waktu tersebut bebas daripada sebarang urusan kerja.

Selamat mencuba!

Incoming search terms:

,,majalah malaysia,rencana tentang dunia pendidikan dalam berita dimalaysia 2012,skipping kekal langsing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan