Nuffnang

Ahad, 14 Oktober 2012

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Shila Amzah, <b>Sharnaaz Ahmad</b> Merancang Kahwin Pada Tahun <b>...</b>

Posted: 11 Oct 2012 05:11 PM PDT

Shila Amzah, Sharnaaz Ahmad Merancang Kahwin Pada Tahun 2014

Sebenarnya 2014 itu semacam jauh lagi ke'hadapan tetapi di zaman yang serba laju ini, sekejap sahaja rasnaya nanti kita akan berada dalam tahun 2014. Cukup sudah ibadah? Eh.

Bercakap secara eksklusif kepada Berita Harian hari ini, Shila Amzah menyatakan hasrat beliau untuk bergelar isteri kepada Sharnaaz Ahmad dua tahun lagi.

Kenapa dua tahun? Shila Amzah menjelaskan yang tempoh dua tahun berbaki ini adalah peluang untuk mereka berdua mengukuhkan kedudukan kerjaya masing masing.

Shila Amzah sendiri selepas memenangi Asian Wave 2012 yang lalu kini berulang alik ke Shanghai, China untuk memenuhi undangan menyanyi yang jadual'nya semakin padat.

Walaupun akan menanti dua tahun, Sharnaaz Ahmad tidak pula merancang untuk bertunang terlebih dahulu kerana bukan tradisi keluarga beliau untuk bertunang lama.

"Memang kami tidak suka bertunang lama-lama. Buat masa ini tiada sebarang perancangan ke arah itu. Walaupun penantian itu memang perit, tapi saya tetap sabar menanti sehingga tiba detik manis itu," ujar Sharnaaz Ahmad. Aww.

Related Posts
Categories
Tag

Tiada ulasan:

Catat Ulasan