Nuffnang

Sabtu, 29 Disember 2012

awi rafael - Google Blog Search

awi rafael - Google Blog Search


Asalkan Aku OK - <b>Awi Rafael</b> #Lirik @lagubestbest

Posted: 01 Jun 2012 07:15 PM PDT

Tajuk Lagu: Asalkan Aku OK 
Album: Asalkan Aku OK
Artis: Awi Rafael

Muzik Video: Asalkan Aku OK - Awi Rafael 

Lirik Lagu: Asalkan Aku OK - Awi Rafael

Selamat pagi, selamat pagi aku ucapkan
Burung merpati bernyanyi di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata

Selamat petang, selamat petang aku ucapkan
Ooooh.. kanak-kanak kecil berlari di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata

Asalkan aku ok, duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana
Keluarga semua ok, masa depan cantik
Hidup jauh narkoba (dunia)

Asalkan aku ok, hidup macam taukeh
Teman ada sentiasa
Bernyanyi dan karaoke, kaya macam Datuk K
Hidup tanpa masalah (dunia)

Hidup mewah tanpa berhutang
Hati bersih tak lupa sembahyang
Inilah kehidupan x2

Otak cergas tanpa menipu
Jangan marah-marah tak perlu begitu
Inilah kehidupan x2 hey yeah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan