Nuffnang

Rabu, 12 Disember 2012

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


<b>Iqram Dinzly</b> Mungkin Tinggalkan Jalan-Jalan Cari Makan, Risau <b>...</b>

Posted: 28 Nov 2012 09:00 PM PST

Walaupun gaya pengacaraannya dalam program 'Jalan Jalan Cari Makan' (JJCM) mendapat pujian daripada pelbagai pihak, Iqram Dinzly mengakui belum memikirkan untuk meneruskan tugasnya pada musim akan datang.

"Saya sudah pun selesai menjalani penggambaran 20 episod untuk program ini. Namun, apakah saya akan terus mengacara program ini pada musim akan datang atau tidak, masih dipertimbangkan.

"Bukan kerana tidak 'enjoy' mengacara program ini, tapi penambahan berat badan membuatkan saya agak bimbang untuk meneruskannya.

"Jika rezeki dan jodoh saya bersama JJCM, insya-ALLAH saya akan teruskan. Jika tidak, saya anggap ini satu pengorbanan buat saya," ujarnya yang dipetik dari Sinar Harian.

Iqram menambah, dia tetap bersyukur kerana menerusi JJCM, dia kini telah dicalonkan dalam kategori awal, Anugerah Bintang Popular 2012 bagi kategori Pengacara TV Lelaki Popular. (Media Hiburan)

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan