Nuffnang

Jumaat, 7 Disember 2012

kumpulan hujan - Google Blog Search

kumpulan hujan - Google Blog Search


Jom WebChat Bersama <b>Hujan</b> di Murai Sekarang!

Posted: 31 Oct 2012 05:00 AM PDT

berita | Tempatan

KUALA LUMPUR, 31 OKTOBER 2012: Buat peminat kumpulan Hujan, peluang yang dinantikan kini tiba.Hujan telah bersedia untuk menjawab sebarang persoalan anda yang ingin diajukan kepadanya.

Hujan yang dianggotai oleh 5 orang kini bersama Murai untuk sesi Artis Chatz@Murai, namun hanya tiga orang ahli sahaja dapat bersama iaitu iaitu Noh Salleh, Azham Ahmad dan Izzat Huziani dan 2 orang ahli lagi, AG Coco dan Dimas Santosa tidak dapat bersama atas sebab tertentu.

Jom mula chat dengan mereka sekarang kerana inilah peluang terbaik anda untuk mencari konklusi jawapan dengan bertanyakan sendiri kepada ahli kumpulan Hujan menerusi segmen ini.

Lebih menarik lagi, peminat yang berpeluang berbicara dengan ahli kumpulan ini diberi penghormatan untuk memberikan pelbagai jenis persoalan yang dirasakan logik.

Bagaimanapun, pihak murai.com.my akan menapis persoalan yang berbaur lucah atau pun ugutan.

Tambah istimewa, 5 soalan terbaik akan dipilih kumpulan yang popular dengan lagu Bila Aku Sudah Tiada ini untuk disiarkan di murai.com.my. Jadi, apa tunggu lagi, dekatilah ahli band kumpulan ini sekarang.

Klik disini untuk memulakan chat http://www.murai.com.my/artischat/hujan_band/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan