Nuffnang

Sabtu, 22 Disember 2012

Nashrin - Google Blog Search

Nashrin - Google Blog Search


[WATCH]: <b>Nashrin</b> – Fobia Cinta [OFFICIAL VIDEO] | FROM: www <b>...</b>

Posted: 21 Dec 2012 02:37 AM PST

Rating: 4

Available at iTunes now : smarturl.it Untuk Muat Turun Ringback Tones: Maxis Caller Ringtones: Dial *131*167470# dan tekan call/send Celcom Call Me Tones: Dial *888*85677# dan tekan call/send DiGi Caller Tunes: Taip CT 0086291 dan hantar ke 2000 U Mobile Colour Tones: Dial *118*5*2*222528# dan tekan call/send WMM Facebook : www.facebook.com WMM Twitter : www.twitter.com -Lirik Fobia Cinta- Pijakan kaki bagai tak terasa Setiap kali lihat kau tersenyum mesra Tapi hati masih tak berani lagi Menghampiri… Denyutan jantung aku tergendala Kerana hati aku berkata-kata Jangan terkena untuk kali kedua 'Kan sengsara… # Bukan aku tak sudi bersama Cuma diri tak sanggup terluka Dulu terlalu percaya, tak sangka Aku mangsa fobia cinta Kini kau datang tawarkan segala Bulan dan bintang seluruh angkasa Namun aku masih ragu-ragu jua Tak terima… Bukan aku tak sudi bersama Cuma diri tak sanggup terluka Dulu terlalu percaya, tak sangka… Aku mangsa fobia cinta Entah bila akan dapat percaya semula Manusia yang kata cintai mereka Adakah aku fobia cinta? Bukan aku tak sudi bersama Cuma diri tak sanggup terluka Dulu terlalu percaya, tak sangka… # Bukan aku tak sudi bersama Cuma diri tak sanggup terluka Dulu terlalu percaya, tak sangka Aku mangsa fobia cinta Denyutan jantung aku tergendala…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan