Nuffnang

Selasa, 29 Januari 2013

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


<b>Fahrin Ahmad</b> Doakan Kebahagiaan Scha Dan Awal | MyGosip.com

Posted: 04 May 2012 12:50 AM PDT

Posted: 4 May 2012 at 3:50 pm  

Fahrin Ahmad Doakan Kebahagiaan Scha Dan Awal
Fahrin Ahmad yang juga bekas kekasih Scha Al-Yahya mendoakan kebahagiaan Scha dan Awal Ashaari yang bakal disatukan malam ini.. Tambah Fahrin Ahmad lagi, apa yang berlaku diantara dia dan Scha sebelum ini tidak pernah dikenang apatah lagi untuk berdendam dengan apa yang telah terjadi diantara mereka berdua sebelum ini.. Bagi Fahrin, hidup perlu diteruskan dan tiada gunanya memandang ke belakang…

"Saya doakan yang terbaik untuk Scha dan pasangannya. Saya tidak pernah memandang ke belakang. Apa yang berlaku di antara kami dahulu adalah perkara lepas dan saya tidak mahu mengenangkannya lagi. Saya juga tidak pernah berdendam. Mudah-mudahan Scha dan pasangannya kekal bahagia," (Gua)

Pada masa yang sama Fahrin Ahmad sempat menafikan desas desus yang mengatakan dia kini sedang sibuk membuat persiapan perkahwinan… Jelas Fahrin Ahmad, Jodoh untuk dia berkahwin belum lagi sampai…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan