Nuffnang

Rabu, 9 Januari 2013

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


<b>Liyana Jasmay</b> Edar Kad Kahwin, Bakal Nikah 2 Februari Ini |

Posted: 08 Jan 2013 08:27 PM PST


Perkahwinan selebriti-selebriti Malaysia pada tahun 2013 nampaknya bakal dimulakan oleh Liyana Jasmay dan pasangannya, Fathudin Mazlan. Kad kahwin ke majlis yang bakal berlangsung pada 2 Februari 2013 itu kini sudah mula diedarkan kepada mereka yang terpilih.

kad kahwin liyana jasmay

Liyana Jasmay dan Fathudin Mazlan bakal diijabkabulkan pada pagi 2 Februari dan majlis persandingan akan dilangsungkan pada malamnya di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC). Sementara itu majlis di pihak lelaki pula akan berjalan pada 9 Februari Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur.

kad kahwin liyana jasmay

Tidak sampai sebulan lagi Liyana Jasmay akan bergelar isteri orang. Semoga segala persiapan berjalan dengan lancar. Pasti hati Liyana Jasmay sedang berdebar-debar sekarang ini. Sama-samalah kita doakan agar majlis mereka akan berlangsung dengan sempurna. Info Fariza Saidin.

Baca Yang Ini Pulak:-


Foto : <b>Liyana Jasmay</b> & Fathuddin Edar Kad Kahwin | OHBULAN!

Posted: 08 Jan 2013 07:52 PM PST


Tak sampai sebulan dari sekarang, nampaknya selebriti iaitu Liyana Jasmay dan tunangnya bakal melangsungkan majlis perkahwinan mereka. Ini dapat dilihat apabila kad jemputan majlis perkahwinan pasangan ini sudah mula diedarkan kepada tetamu-tetamu jemputan.

Menerusi kad yang diedarkan, majlis perkahwinan Liyana Jasmay & Fathuddin akan berlangsung di Dewan Merdeka PWTC pada 2 Februari depan dan dijangka akan dihadiri seramai 2,000 tetamu. Manakala majlis disebelah lelaki pula akan diadakan di Dewan Perdana Felda.

Sebelum ini, kecoh sebentar apabila majlis pernikahan Liyana yang sepatutnya diadakan pada 24 Januari telah ditangguhkan atas sebab-sebab tertentu. Untuk pengetahuan, pasangan ini telah bertunang pada 29 Mac 2012.

Sumber : Fariza Saidin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan