Nuffnang

Isnin, 11 Februari 2013

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


“Saya Tidak Akan Hantar Rombongan Merisik” – <b>Sharnaaz Ahmad</b> <b>...</b>

Posted: 06 Feb 2013 08:36 PM PST

Shila-Dan-Sharnaaz

"Saya tidak akan hantar rombongan merisik. Saya sendiri pun tidak tahu ke mana hala tuju hubungan ini."

Itulah kata-kata yang keluar dari mulut Sharnaaz sendiri. Menerusi laporan Sinar Harian hari ini, Sharnaaz memberitahu bahawa dia sudah tidak mahu ambil tahu apa-apa lagi isu yang terjadi.

"Saya tak nak ambil tahu kerana kesudahannya, saya juga akan dipersalahkan. Lebih baik saya mengambil keputusan berdiam diri dan fokus dalam kerjaya."

Pelakon filem Juvana ini juga meluahkan perasaan kecewanya terhadap perkara yang berlaku dan mengambil keputusan untuk berhenti bercakap mengenai Shila Amzah.

"Seperti yang saya katakan, saya dah malas nak layan semua ni lagi. Saya tak nak bercakap tentang dia (Shila) lagi."

Jadi, apakah kesudahan kisah cinta Shila & Sharnaaz selepas ini? Setelah pelbagai kontroversi dilalui, adakah mereka berdua akan berhenti di tengah jalan? Atau mungkin Shila akan memilih untuk bersama Sharnaaz?

Walau apa pun, jika ada pengarah yang mahu memfilemkan kisah cinta realiti kedua selebriti ini, OHBULAN! pasti ramai yang akan menunggu untuk menontonnya. Setuju tak?

Anda boleh baca artikel berkaitan disini.

  1. Tak Telus & Macam Budak-Budak – Sharnaaz Ahmad Respon Kenyataan Shila Amzah
  2. Sharnaaz Ahmad Cabar ND Lala Jadi Lelaki
  3. ND Lala Anggap Sharnaaz Biadap
  4. Shila Amzah Tak Sanggup Lukakan Hati Ibu Bapa
  5. Shila Amzah, Kembali Lah Ke Pangkuan Keluarga…

Tags:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan