Nuffnang

Selasa, 19 Mac 2013

Elly Mazlein - Google Blog Search

Elly Mazlein - Google Blog Search


<b>Elly Mazlein</b> Terus Membisu Isu Putus Tunang | buahmulut.com

Posted: 06 Mar 2013 09:00 PM PST

Foto Oleh : FARISH AYUB

Cakap-cakap yang mengatakan Elly Mazlein sudah putus tunang sudah didengari sejak tahun lepas lagi. Tanda tanya tentang statusnya itu sehingga kini berterusan menimbulkan pelbagai spekulasi tentang statusnya yang terkini.


Elly Mazlein

Hal ini berlaku kerana tuan empunya badan sendiri, Elly Mazlein berterusan mengunci rapi akan kisahnya ini. Terbaru Elly yang kami temui di Pavillion sekali lagi enggan memberikan gambaran yang jelas akan statusnya itu.

"Status terkini saya biarlah ianya menjadi rahsia buat ketika ini. Saya semahunya enggan memberikan sebarang komen tentang perkara ini. Bagi saya jika sudah sampai masanya nanti saya akan hebahkanya kepada rakan-rakan media semua."


Elly Mazlein

Namun apa yang menariknya juga Ellu Mazlein sudah pun mengeluarkan singlenya yang terbaru berjudul 'Sabarlah Hati' yang ujarnya ada sedikit berkaitan dengan dirinya.

"Lagu terbaru saya ni iaitu Sabarlah hati saya akui ada sedikit yang bersangkut paut dengan kisah hidup saya. Tapi lagu ini bukan dicipta berdasarkan kisah hidup saya. Sebagai penyanyi saya sekadar menyampaikan apa juga lirik yang diberikan kepada saya" Jelas Elly Mazlein

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan