Nuffnang

Sabtu, 30 Mac 2013

Hazama af - Google Blog Search

Hazama af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Feb 2013 03:48 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Dec 2012 03:41 AM PST


<b>Hazama AF</b> &#39;Mengaku&#39; Dirinya Berlagak | MyNewsHub

Posted: 07 May 2012 01:05 AM PDT

KUALA LUMPUR – Penyanyi lelaki kelahiran rancangan realiti Akademi Fantasia (AF), Hazama AF9 mengaku dirinya sememangnya berlagak dan sombong.

Namun, Hazama berkata, kenyataan yang dirinya berlagak hanyalah ketika dia beraksi dan sedang membuat persembahan di atas pentas.

"Ya. Saya memang berlagak. Tapi di atas pentas semasa saya menyanyi sahaja. Itu pun atas dasar menjiwai lagu dan nak berikan persembahan yang terbaik kepada penonton," kata Hazama seperti dalam akhbar Pancaindera.

Sebelum ini, cerita kurang enak melibatkan penyanyi itu berperangai sombong juga pernah dicanang umum.

Namun, Hazama mengambil pendekatan meleraikan segala spekulasi serta akan berubah dan bersikap lebih berhati-hati dalam membawa dirinya melayari industri hiburan.

Cerita yang mengatakan dia sombong dan berlagak timbul selepas ada beberapa pihak sekali lagi mendakwa Hazama bersikap angkuh dengan teman-temannya yang pernah berkerja sekali di salah sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

"Sombongkah saya? Berlagakkah saya? Saya pun tak faham macam mana isu tak tegur-menegur ni boleh timbul. Ya, masa cerita ni keluar, saya ada terbaca dan sedia maklum mengenainya. Cuma saya tertanya-tanya, orang yang menyampaikan cerita ni betulkah kenal dengan saya? Betulkah kawan saya?

"Saya mengaku pernah bekerja di hotel berkenaan sebelum menyertai AF9. Lebih kurang lima tahun saya bekerja sebagai pembantu dapur hotel itu. Jadi, saya memang kenal dengan kebanyakan pekerja di situ. Tak ada sebab untuk saya sombong dan berlagak dengan mereka sebab saya dengan pekerja-pekerja di sana ibarat kawan rapat. Dah lama kenal," katanya.

Dengan tersebarnya cerita itu, Hazama menolak spekulasi teman-temannya yang menyebarkan cerita tersebut.

Hazama juga menyifatkan cerita yang dibuat tentang dirinya hanyalah rekaan dan karut semata-mata.

"Saya tak rasa yang menyampaikan cerita ni adalah kawan saya. Kalau dia betul kawan saya, dia sepatutnya lebih mengenali saya. Saya sendiri dah tanya pada kawan-kawan saya di hotel itu dan saya percaya mereka tak bawa cerita-cerita mengarut macam ni," katanya.

Oleh: NAIMAH SHAARI

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan