Nuffnang

Rabu, 6 Mac 2013

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


THANUJA PUN SUKA ... <b>TOMOK</b> PUN AKU SUKA!! | Rempit <b>...</b>

Posted: 24 Jun 2012 08:01 AM PDT

Assalamualaikum ...
Aku memang follow Masterchef ... dari Masterchef musim pertama hinggalah musim kedua nie, Masterchef Celebrity. Sepanjang aku follow Masterchef Celebrity (MC), tak rajin sangat aku nak buat entry pasal program nie. Leka melayan dekat TV ajelah. Bab masak memasak memang aku suka sangat walau masak pun ala kadar pandainye!!
Malam nie, sesi penyingkiran dalam MC, sedih dowh bila nama yang tercalon adalah 2T!! Tomok dan Thanuja. Aku suka dua-dua sekali. 
Aku sukakan kesungguhan Tomok, walau kadang-kadang dia cam blur. Tapi rasanya dia lagi terror masak dan menghias dari aku mungkin termasuk korang jugak kot ... he he he!! Cara dia masak, kreativiti dia ... kesungguhan dia memberikan yang terbaik memang aku teruja. Rasanya kat rumah pun dia tak buat sehebat tu kot! Dia pun nampak sangat humble ... merendah diri sungguh orangnye! Sweet juga.

Shah Indrawan bin Ismail

Hidangan Kegemaran: Asam Pedas Ikan Terubuk
Masakan Kegemaran Untuk Dimasak: : Asam Pedas
Pencuci Mulut Kegemaran: Ais Krim Coklat
Cili atau Bawang Putih: Cili
Aku pun sukakan Thanuja. Bila nama Tomok dan Thanuja diumumkan salah seorang akan disingkirkan tadi, rasa sedihlah sangat. hu hu! Drama ... kah kah kah!! Thanuja nie sangat happening, kelakar ... sporting dan hasil masakan dia boleh dikatakan memang terbaik juga. Dia perempuan, for sure dia lagi better memasak dari Tomok kan ....

Thanuja Ananthan

Pekerjaan: Model dan pengacara
Hidangan Kegemaran: Tofu Sambal dan Cili Padi
Masakan Kegemaran Untuk Dimasak: : Sup Maggi Cili Padi
Pencuci Mulut Kegemaran: Thai Red Ruby
Manis atau Masam: Kedua-duanya
Cili atau Bawang Putih: Cili

Cumanya, nasib tak menyebelahi Thanuja. Dia tersingkir untuk malam ini. Sedihnye! Orang lain tersingkir, takdelah dekisahkan sangat. Angah Raja Lawak lagi sedih kowt rasanya! Aku sukalah dorang berdua nie ... sweetlah sangat!! he he he

Tengoklah sape yang akan jadi Masterchef kali ini ..... Paling suka dalam Masterchef Celebrity ni mestilah Dato' Fazley .... sebab dia sangat cool dan matang!! Aku tak berapa suka Double A ... he he he. Faham-fahamlah kenapa yek ...

CK : Tengah tengok ON AIR .... apalah ngap sangat pergi calonkan diri sendiri untuk dikeluarkan, nampak sangat tak yakin!! Dah tu Si Hafis pula gatai pi cakap nak undur diri dari ON AIR, sudahnye dua dua kena keluar. Drama sangatkan .... baru jumpa Si Hafis 2 hari lepas dekat Uptown Cheras. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan