Nuffnang

Rabu, 15 Mei 2013

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>Diana Amir</b> Tak Sabar Jejakkan Kaki Ke Gaza | mOhD aZaHaR dot <b>...</b>

Posted: 06 Apr 2013 11:25 AM PDT

DIANA AMIR

AKTRES jelita Diana Amir atau nama sebenarnya Nurdiyana Amir Hashim memberitahu bahawa dia tidak sabar dan tidak gentar untuk menjejakkan kaki ke bumi Palestin bagi mengikuti misi kemanusiaan bersama rombongan kumpulan selebriti Usrah Fitrah.

"Walaupun pelbagai cerita kita dengar mengenai keadaan di Gaza tetapi saya tidak berasa gentar kerana ingin melihat sendiri kehidupan masyarakat di sana dan menghulurkan apa-apa bantuan sekiranya perlu," katanya kepada mStar.

Diana berkata, peluang ke Gaza ini akan digunakan untuk bermuhasabah diri dalam menjadi seorang muslimah yang lebih baik kerana masih banyak kekurangan yang terdapat pada dirinya.

"Banyak tempat-tempat bersejarah yang telah dirancang untuk lawatan ini dan kesempatan ini akan digunakan sebaik-baiknya untuk mendalami sejarah Islam."

Dalam pada itu, seramai 28 ahli rombongan yang menyertai misi itu termasuklah Yatt Hamzah, Siti Nordiana, Zoey Rahman, Heliza, Sufian dan Eenaz Mokhtar yang mana mereka akan berada di Gaza selama dua hari pada lawatan yang bermula Isnin lalu hingga 2 April.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan