Nuffnang

Ahad, 5 Mei 2013

Erry Putra - Google Blog Search

Erry Putra - Google Blog Search


<b>Erry Putra</b> Perli Artis Lain ???? | Chegu Zubir

Posted: 02 Apr 2013 11:00 PM PDT


Pelakon Erry Putra bakal muncul dengan sebuah single terbaru berjudul 'Tapi Aku Cinta (Walau Lebih Tua)'. Single ini bakal menarik perhatian ramai selepas dikatakan seperti memerli teman-teman artis yang terlibat dalam percintaan dengan pasangan yang lebih berusia. 

"Mana ada. Tak ada niat langsung saya nak perli sesiapa. Itu cuma sekadar lagu. Memang tajuk itu kedengaran seperti mengata orang tapi saya tak buat begitu. Kalau ada yang terasa saya minta maaf. Namun jujurnya saya tak ada niat mengata orang apalagi kawan-kawan artis," ujar Erry yang menghabiskan masa tiga minggu untuk menyiapkan lagu ini. 
Dalam perkembangan yang sama, Erry juga mengakui sedang berkawan dengan seseorang yang lebih berusia daripadanya namun perhubungan mereka bukanlah sampai ke tahap bercinta.
"Tak mungkinlah saya bercinta dengan dia sebab saya anggap dia macam kakak. Janganlah disebabkan saya sering keluar dengan dia maka orang boleh gosipkan saya dengan mudah. Saya tak ambil hati pun kalau orang nak gosip-gosip sebab saya tahu itu sekadar usik-usik manja sahaja", katanya yang tidak akan menolak jika jodohnya bersama wanita berusia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan