Nuffnang

Khamis, 2 Mei 2013

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


Doakan Supaya Saya Terus Memakai Tudung – <b>Memey Suhaiza</b> |

Posted: 22 Apr 2013 06:51 PM PDT


Teka-teki sama ada Memey Suhaiza kini telah tampil dengan imej bertudung akhirnya terjawab juga. Berkata kepada Mstar Online, Memey memberitahu yang dia masih lagi dalam proses memakai tudung dan berharap perubahan itu akan terjadi secara semula jadi.

memey suhaiza bertudung

Kata Memey:-

Saya baru mula memakai tudung pada Ahad lalu tetapi belum sepenuhnya dan biarlah ia terjadi secara perlahan-lahan. Saya harap peminat mendoakan perkara yang baik untuk saya. Saya sudah bersiap-siap untuk keluar dan memakai topi tapi tiba-tiba tergerak hati untuk memakai tudung pada hari berkenaan. Suami suka namun dia memberi ruang kepada saya untuk buat keputusan sendiri kerana perkara ini bukan boleh dipaksa-paksa sebaliknya biarlah ia datang daripada kesedaran diri sendiri. Insya-Allah doakan yang terbaik buat diri saya supaya terus memakai tudung selepas ini

memey bertudung

At least Memey ada usaha untuk berubah. Perlahan-lahan kayuh. Apa pun Abang Nara lihat Memey memang lebih cantik dan manis apabila bertudung. Pasti Norman akan lebih sayang apabila Memey bertudung sepenuhnya satu hari nanti. Sama-samalah kita doakan yang terbaik buat Memey.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan