Nuffnang

Khamis, 23 Mei 2013

siti nordiana - Google Blog Search

siti nordiana - Google Blog Search


Pengganti Duet <b>Siti Nordiana</b> | ! Terbelog.com

Posted: 13 May 2013 05:00 PM PDT


"Namanya Alan dan saya berjumpa dengannya ketika saya membuat persembahan di sebuah pusat beli-belah di ibu kota. Hari itu saya menyanyikan lagu Memori Berkasih dan saya jemput mereka yang hadir ke pentas menyanyikan lagu itu bersama saya. Alan naik dan kami terus berduet dan semua yang mendengar suaranya terus terpegun.

"Sejak itu kami berdua serasi dan saya selalu mengajaknya mengadakan persembahan bersama terutama pada hujung minggu. Sampai ke Labuan, Sabah, saya membawanya. Bagaimanapun, dia tak boleh ikut saya selalu kerana dia bertugas sebagai guru di Serdang, Selangor.

"Pun begitu Alan tidak mahu terlalu menonjolkan dirinya kerana dia menyanyi kerana hobi, tidak serius mahu menjadi penyanyi," jelas Nana.

p/s : sama tak?




Bawah Ni Menarik Juga :

<b>Siti Nordiana</b> Temui Pengganti Arwah Achik - Media Gegar!!

Posted: 20 May 2013 01:19 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Nama Siti Nurdiana atau lebih dikenali sebagai Nana, sememang sudah sebati dengan pasangan duetnya Achik Spin, namun ajal telah menjemput Achik pergi terlebih dahulu akibat daripada kemalangan jalanraya pada ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan