Nuffnang

Ahad, 30 Jun 2013

aizat amdan - Google Blog Search

aizat amdan - Google Blog Search


Lirik Lagu Di Sini Aku Bermula - <b>Aizat Amdan</b> | Lirik

Posted: 29 Jun 2013 03:26 AM PDT

Lirik Lagu Di Sini Aku Bermula - Aizat Amdan

Kulihat kutatap kudengar
dulu ku tak pernah lakukan
sekarang aku disini bermula

Perginya orang yang tercinta
satu tragedi yang menimpa
ku tersedar ku mula berdiri

Korus
Tiada lagi senda guraumu
tiada lagi semua yang indah
kita tinggal semua

#pause

Kuseru pada semua
Kuungkap pada semua
tinggalkan segala duka
bersama hapuskan si durjana
jauhi gigitan berbisa
hidup ini amat berharga
biar kita kan bebas darinya
agar tak kehilangan tercinta

#
Aku mencari dan terus mencari
kuhapus dan musnahkan tempat kau diami
ayuh bangun lakukan bersama
tidak dengar dan lihat saja
gempur aedes semudah 123

Ulang korus

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Muzik Video Di Sini Aku Bermula nyanyian Aizat Amdan untuk kempen "Ayuh! Gempur Aedes" terbitan Bahagian Pendidikan Kesihatan, Kementerian Kesihatan Malaysia

#terdapat ralat dalam lirik lagu, harap dapat betulkan dalam ruangan komen sesiapa yang tahu, TQ!

Lirik Lagu Di Sini Aku Bermula - Aizat Amdan @ Lirikami

Tiada ulasan:

Catat Ulasan