Nuffnang

Sabtu, 8 Jun 2013

Alif Satar - Google Blog Search

Alif Satar - Google Blog Search


Wanie Shalini: Bruno Mars VS <b>Alif Satar</b>

Posted: 29 May 2013 10:38 PM PDT


Hello readers ,

Okay uolls tengok pada tajuk cam ada peperangan jekan antara dua orang artis tuh,right? Yela..siap ada VS bagai. Actually, hari ni topik aku adalah pasal artis. Mesti korang pun ada  korang punye artis kesayangan kan? Sama la dengan aku.  Aku sekarang ni minat sangat-sangat dekat 2orang ni! Sorang 'local' and then sorang lagi international punye. kekeke...Siapa? 
*jeng jeng jeng... tadaa!



                             











Hah inilah dia jejaka yang berjaya mencairkan hatiku. Bagi aku dorang ni ada persamaan sebab both of them have a dark skin. haish!... sekarang aku dah mula menggilai jejaka berkulit gelap. Okay! kepada jejaka berkulit cerah kat luar sana boleh tukar warna kulit uolls. totoyo, mengada-ngada tolla! * satu tumbukan ke muka. Dush!

Kalau boleh aku nak sangat jumpa dua makhluk ALLAH ni. Bruno Mars tu memang da out of list kowt sebab jauh sangat. sobsosbsob :'( Tapi kalau Alif Satar? Hurmmm, InshaALLAH =P * peace ! kuikuikui

Alamaknya kalau aku betol-betol dapat jumpa Alif Satar, not only my heart will melt but me too! Adoyai..parah sunggoh aku ni. Ish Ish Ish... Ouh! my Aliff Satar! 

Back to Bruno Mars. Aku ada sorang kawan muka dia ni bagi aku ada iras-iras Bruno Mars ( ikut tepi muka ) la siket-siket. Sampaikan in contact numb. pun aku tukar nama dia jadi Bruno Mars! So, everytime aku mesej dengan dia memang kengkadang aku akan berangan macam aku tengah mesej dengan Bruno Mars. Hahaha * gelak jahat!

Okay la..aku dah malas nak tulis panjang-panjang. (  kehkehkeh. sebenarnya aku dah tatau nak cakap apa ) So, aku nak chow lu bro! tataa..

Thanks for reading the 'mengarut' entry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan