Nuffnang

Ahad, 16 Jun 2013

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


Hadiri Kursus Kahwin, Apa Status Sebenar <b>Bront Palarae</b>?

Posted: 12 Jun 2013 06:44 PM PDT


Hadiri Kursus Kahwin, Apa Status Sebenar Bront Palarae? - KL : Sebenarnya dah lama Murai Batu tertanya-tanya apa status sebenar Bront Palarae selepas ada seorang kawan Murai Batu memberitahu dia sebenarnya sudah berkahwin di luar negara dengan seorang wanita yang bukan dalam industri hiburan.
Malah, baru-baru ini Murai Batu didatangi dengan beberapa keping gambar yang telah memaparkan gambar Bront Palarae dan pasangannya menghadiri kursus kahwin di sebuah pusat akademi di lembah klang bertarikh 16 Jun hingga 17 Jun tahun lalu.

Namun, Murai Batu sendiri tidak pula mengenali siapa gerangan wanita itu kerana menerusi gambar yang dikirimkan agak kurang jelas kerana dia memakai selendang. Tapi kelihatan seperti bukan orang di dalam industri.

Lebih kurang setahun lalu lah maknanya Bront mengikuti kursus kahwin? Tak silap Murai Batu, kebanyakan orang yang menghadiri kursus kahwin ini pasti usdah bertunang dah sudah mempunyai niat untuk berkahwin dalam masa terdekat.

Murai Batu sebenarnya semakin keliru ketika ini kerana portal Murai sebelum ini juga pernah mengeluarkan sebuah artikel mengenai kenyataan Bront Palarae yang mengakui sedang bercinta dengan seseorang pada Ramadan tahun lalu dan tidak pula dia mengatakan sudah berkahwin atau pun akan berkahwin.

Tambahan pula, awal tahun ini kecoh apabila dia digosipkan bercinta dengan pelakon Cristina Suzanne apabila dilihat sering bersama ke mana-mana majlis hiburan.

Bagaimana pun Murai Batu hanya berfikiran positif sahaja, mungkin Bront dan pasangannya mengikuti kursus kahwin itu hanya untu membuat persediaan awal sebelum berkahwin.

Yelah setahu Murai Batu sijil kursus kahwin memang akan sah hingga bila-bila dan boleh digunakan beberapa kali bagi pasangan yang ingin berkahwin. Tapi jika benar Bront sudah berkahwin apa salahnya berkongsi dengan media dan peminat-peminat di luar sana. – Murai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan