Nuffnang

Selasa, 25 Jun 2013

Dafi af - Google Blog Search

Dafi af - Google Blog Search


Simple Notes: <b>DAFI AF</b> memang ditangkap khalwat

Posted: 03 Jun 2013 01:14 AM PDT

Hello readers, perkara paling saya tidak suka ialah menulis sesuatu tentang kisah artis didalam blog ini...takut tersalah type dan tersalah info. Kesannya bahaya ! Menyebar gossip dan menambah dosa. Sebab tu kisah artis jarang sekali terpapar didalam blog ini...kecuali artis itu memang ada dihatiku...(ceh! Saya tipu hehe)
Benarkah (oh, benarkah) Dafi a.k.a baik punyerrrr (sambil buat sign thumb up) itu ditangkap khalwat. (maaf sebelumnya, saya terlupa nak bubuh tanda soal di hujung tajuk entry. Saya tidak mahu komen lebih, saja nak mencarut disini. Kalau Dafi ditangkap pun apa salahnya, kawin terussss.....haha....tapi dengar-dengar Dafi ditangkap khalwat bersama PA nya....PA ??? oh! Itu my initial name...oppss!! mustahillah saya.....haha
Kesimpulannya, saya tidak mahu mengulas apa-apa tentang tajuk entry saya kali ini. Dafi masih muda, keinginannya banyak (apa sebenarnya yang ingin saya type ni.... :P )..kamu muda, kamu jawab la sendiri !! :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan