Nuffnang

Rabu, 5 Jun 2013

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


S Itu Untuk Saleha, Bukan Datuk S – <b>Rita Rudaini</b> | - Beautifulnara

Posted: 30 May 2013 07:07 PM PDT


Susah juga menjadi wanita "hot" seperti Rita Rudaini ini. Asal buat sesuatu sahaja, pasti ada kontroversi yang menjelma. Terbaru, Rita telah melancarkan produk kecantikannya yang diberi nama RS Collagen. Terus timbul gosip bahawa huruf "S" itu adalah pangkal nama buat seorang Datuk yang menajanya.

rita rudaini

Berkata kepada Utusan Malaysia, Rita Rudaini menerangkan yang huruf "S" itu adalah singkatan buat rakan kongsinya, Saleha. Kata Rita:-

Sebenarnya, nama RS Collagen itu adalah gabungan nama saya, Rita dan Saleha. Bukan nama pangkal Datuk S. Saya dan Saleha merupakan rakan niaga untuk produk ini dan kami fikir, tidak salahnya jika kami mencantumkan nama untuk produk kami.

rs collagen

Abang Nara sebenarnya suka apabila artis-artis tempatan mula menceburi bidang perniagaan. Itu satu langkah yang amat baik. Iyerlah, nak diharapkan sumber rezeki daripada lakonan sahaja, sampai bila akan bertahan kan? Abang Nara suka dengan semangat Rita yang tidak ambil peduli dengan gosip murahan sebegini.

Mungkin sebab status saya kini yang menyebabkan timbul pelbagai cerita yang kurang enak. Apatah lagi dengan keadaan saya sekarang, tiba-tiba mengeluarkan produk kecantikan terus dikaitkan dengan lelaki berpangkat Datuk. Biarlah apa orang hendak kata tentang saya kerana yang penting, tumpuan saya kini kepada kerjaya dan serta perniagaan saya yang semakin mendapat sambutan.

Kepada Rita, semoga RS Collagen akan mendapat sambutan yang hangat di masa depan. Teruskan berniaga. Jangan cepat putus asa. Mana tahu memang rezeki Rita ada dalam bidang ini. Good luck and all the best.

P.S: Generasi baru Hyundai i20

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan