Nuffnang

Khamis, 20 Jun 2013

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


Lagi Gambar Kekasih <b>Tiz Zaqyah</b> - Gossip Artis Malaysia

Posted: 16 May 2013 10:00 PM PDT

Pada: Jumaat, 17 Mei 2013 Pelakon Tiz Zaqyah memang pelakon yang cantik manis, kadang kala menjadi pertanyaan samaada dia masih lagi mempunyai saingan dalam dunia industri lakonan dengan ramai selebriti baru menjadi saingan. Namun itu tidak menjadi persoalan besar, apabila kita diketahui yang dia sudah berpunya kekasih hati baru ketika ini.

Gambar Tiz dengan jejaka itu dimuatnaik oleh Tiz sendiri di dalam laman sosial Instagramnya. Dimana memetik portal Murai, Tiz berasa dirinya selesa setelah memberitahu satu dunia mengenai siapa buahatinya sekarang.

"Apa yang boleh saya katakan di sini, saya lebih tenang bila berterus-terang. Tidak seperti hubungan saya sebelum ini. Asalkan saya tidak campurkan hal kerja dengan peribadi, sudah...

"Saya telah mengenalinya lebih 11 tahun iaitu sejak kami sama-sama bersekolah menengah. Tetapi sejak awal tahun ini hubungan kami mula rapat dan saya sama sekali tidak malu memperkenalkannya baik di Instagram mahupun Twitter milik saya.

"Sebelum ini saya bimbang untuk berterus-terang kerana tidak mahu dihakimi oleh masyarakat. Tapi, sampai bila saya mahu berasa takut? Jadi, sekarang ini saya memilih untuk bersikap jujur. Bagi saya, mereka yang mengikuti saya di laman sosial sudahsaya anggap seperti kawan," -Tiz



Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan