Nuffnang

Khamis, 25 Julai 2013

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>Fasha Sandha</b> Jaga Batas Berlakon Dengan Aaron Aziz Demi Suami |

Posted: 09 Jul 2013 08:33 PM PDT


Bagus sungguh Fasha Sandha. Menyedari dirinya kini bergelar isteri orang, Fasha telah menjaga batas-batas lakonannya bersama Aaron Aziz ketika penggambaran drama Tentang Hati. Untuk makluman, Fasha dan Aaron berlakon sebagai suami isteri di dalam drama ini.

fasha dan aaron

Kata Fasha Sandha kepada portal Murai:-

Ini bukan kali pertama saya berlakon dan bekerjasama dengan dia (Aaron Aziz), tapi ini adalah kali kedua selepas filem Evolusi KL Drift pada beberapa tahun yang lalu. Cuma kali ini, kami bergandingan dan menjadi pasangan suami isteri.

Jadi kami tiada masalah untuk bekerjasama kerana dia pelakon yang sangat bagus. Malah, chemistry juga senang untuk diwujudkan kerana masing-masing sudah buat homework dari skrip yang diberikan. Bahkan, kami tidak kekok ketika melakonkan babak cinta tapi ada hadnya la untuk babak intim dan sebagainya kerana kami masing-masing pun sudah ada pasangan (berkahwin)

fasha dan aaron

Pastinya Jejai terharu mendengar kata-kata isterinya ini. Kesedaran sebegini harus ada kepada semua pelakon lelaki dan wanita terutamanya yang telah berkahwin. Walaupun sekadar berlakon, pasti hati suami atau isteri anda akan sedih melihat aksi mesra anda dengan pasangan lakonan anda. Kepada Fasha, teruskan menjaga batas anda dengan pelakon lelaki lain.
nullP.S: Ingin tampil cantik? Tampil berseri? Mineral make-up Ronasutra adalah jawapannya. Ronasutra menyerlahkan kejelitaan anda. Untuk info lanjut, layari www.ronasutra.com.

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Fasha Sandha</b> Pasang CCTV Pantau Anak Di Rumah | Oh! Artis

Posted: 08 Jul 2013 06:59 PM PDT

ohartis-fasha-sandha-family-1

Pelakon cantik Fasha Sandha telah memasang kamera litar tertutup (CCTV) yang boleh di hubungkan terus ke telefon bimbitnya bagi memantau keadaan anak sulungnya, Putra Rayfal ketika dia bekerja.

Fasha akui bimbang dengan pelbagai kes penderaan yang berlaku dikalangan kanak-kanak, menganggap cara tersebut sangat diperlukan untuk memastikan anaknya sentiasa berada didalam keadaan yang selamat biarpun bayi tersebut dijaga oleh ahli keluarganya sendiri.

"Saya akan memantau keadaan anak melalui telefon bimbit. Tidak senang jika tak melihat sendiri keadaan anak di rumah. Setiap setengah jam saya akan memeriksa keadaan anak. Setiap waktu saya akan terpikirkan keselamatnya, walaupun dia berada disamping ibu mertua mahupun adik-adik saya." ujar Fasha.

Dalam pada itu, Fasha turut meluahkan rasa sedih apabila setiap kali mahu meninggalkan anak kesayangan terutama ketika menjalani penggambaran. Fasha juga turut berkongsi perasaannya menjadi seorang ibu, Fasha berkata 'Motherhood is the greatest'.

Putra Rayfal telah selamat dilahirkan pada 15 April lalu di Hospital Prince Court, kuala Lumpur.

ohartis-fasha-sandha-family-3

OHARTIS: TAHNIAH FASHA SANDHA KERANA SUDAHPUN MEMPUNYAI SEBUAH KELUARGA YANG LENGKAP.

<b>Fasha Sandha</b> Jaga Batas Berlakon Bersama Aaron Aziz Demi <b>...</b>

Posted: 09 Jul 2013 10:24 PM PDT

ohartis-fasha-sandha-aaron-aziz-1

Pelakon Fasha Sandha yang baru sahaja kembali ke set pengambaran selepas berpantang melahirkan anak pertamanya Putra Rayfal berkata dia akan menjaga batasnya ketika berlakon bersama pasangannya, Aaron Aziz demi menjaga hati suaminya.

"Kami tidak kekok ketika melakonkan babak cinta tapi ada hadnya lah untuk babak intim dan sebagainya kerana kami masing-masing pun sudah ada pasangan (berkahwin)." jelas Fasha Sandha.

Fasha Sandha dan Aaron Aziz digandingkan dalam drama Tentang Hati arahan Feroz Kadir yang turut dibintangi oleh Rusdi Ramli, Anzalna Nasir dan ramai lagi. Drama ini bakal bersiaran di TV2.

"Ini bukan kali pertama saya berlakon dan bekerjasama dengan dia (Aaron Aziz), tapi ini adalah kali kedua selepas filem Evolusi KL Drift — cuma kali ini, kami bergandingan dan menjadi pasangan suami isteri." tambah Fasha.

Menurut Fasha lagi, dia tiada masalah bekerjasama dengan aktor itu memandangkan Aaron seorang pelakon yang sangat bagus. Malah, chemistry antara mereka juga senang untuk diwujudkan kerana masing-masing sudah buat homework berpandukan skrip yang telah diberi terlebih dahulu.

ohartis-fasha-sandha-aaron-aziz-3

ohartis-fasha-sandha-aaron-aziz-2

OHARTIS: SEPATUTNYA JAGA BATAS TAK KIRA DENGAN SESIAPA PUN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan