Nuffnang

Selasa, 13 Ogos 2013

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


<b>Fahrin Ahmad</b> Ke Gym di Bulan Ramadan - Gossip Artis Malaysia

Posted: 17 Jul 2013 10:10 PM PDT

Pada: Khamis, 18 Julai 2013 Ha korang jang terperanjat bila membaca tajuk di atas, bukannya Fahrin Ahmad ni tidak puasa, pasti tidak sama sekali dan itu jauh sekali tekanya.

Sebenarnya Fahrin ni seorang yang aktif gitu, dia menitikkan soal kesihatan badan dan juga ibadahnya. Memetik portal Murai semalam, dia akui membahagikan masa dengan berpuasa dengan masanya untuk pergi ke gym.

Tambahan lagi, bagi menghormati bulan Ramadan, Fahrin tidak mengambil apa-apa bahagian dalam sesi pengambaraan filem/drama sehinggalah lebaran nanti.

"Selalunya saya akan ke gimnasium sekurang-kurangnya selama sejam selepas menjalani solat terawih. Bukanlah mengangkat besi yang berat sangat, tapi cukuplah sekadar berlari di atas treadmill dan membuat sedikit senaman fizikal.

"Entahlah ada yang kata saya ni sudah kurus dan ada yang kata pula saya ni tak patut kurus. Tapi bagi saya bersenam adalah jalan terbaik untuk sentiasa tampak cerdas dan kekal sihat.

"Malah saya tak mahu berhenti bersenam di bulan ramadan ini kerana dalam usia 30-an saya takut kalau berhenti semingu atau dua, ia akan menyebabkan momentumnya akan lari dan juga menyebabkan saya malas untuk memulakannya semula.

"Bukan bersenam saja, malah saya akan menyertai perlawanan bola sepak persahabatan tidak lama lagi yang dianjurkan teman-teman saya," -Fahrin

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan