Nuffnang

Khamis, 26 September 2013

Azhar Sulaiman - Google Blog Search

Azhar Sulaiman - Google Blog Search


Facebook <b>Azhar Sulaiman</b> Kena &#39;Hack&#39; - MyNewsHub

Posted: 28 Apr 2013 03:44 AM PDT


Facebook pelakon Azhar Sulaiman yang baru-baru ini mencetuskan kekecohan berikutan videonya yang mengutuk kepimpinan pakatan rakyat telah digodam oleh individu yang dipercayai mempunyai kaitan dengan barisan pembangkang itu juga.

Azhar yang terang-terangan menunjukkan sokongannya kepada kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak telah memuat naik status di laman Twitternya, dengan menulis, "Facebook Saya Telah Di Hacked.Kurang Ajar!!!! Pakatan Rakyat Halang Hak Saya Untuk Bersuara-Ini Demokrasi dan Freedom Of Speech ??".

AZHAR

Malah dia juga mengatakan sanggup dipanah petir sekiranya dirinya dikatakan bersalah menfitnah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali mengenai kesahihan video seks yang melibatkan kedua-dua pemimpin tertinggi parti pembangkang itu.

Dia juga menggesa orang ramai di luar sana untuk terus mengundi dan menyokong Barisan Nasional untuk keselamatan serta kebebasan bersuara seperti yang dapat diamalkan oleh rakyat Malaysia sekarang.

Oleh: AUDREY LEE

Iklan Teks:

Anda mungkin juga meminati:


PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Video Terbaru <b>Azhar Sulaiman</b> berciri munafik pula! | Berita Harian <b>...</b>

Posted: 30 Apr 2013 06:21 PM PDT


Kalau hendak berhujah sangat kenapa tak cerita sekali bagaimana kamu anjingkan orang. Siap minta maaf sebelum tidur lepas itu kau tak mengaku. Awal awal dah menipu. Ini jenis manusia boleh dibeli jual.

1 cent 2 dozen punya oppinion pigi dah…sebab kau anjingkan oranglah facebook block akaun kau dan kau ejek orang sex lovers dan segala lucah kemudian kau cerita agama pulak reserve for your wife next time. Kaya sifat munafik patutlah kaki bersumpah…

Moga engkau betul kena panah petir…

GD Star Rating
loading…


Wayfarer Trader Avant Garder Nom de Guerre Ana Ghoib.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan