Nuffnang

Jumaat, 13 September 2013

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


Gambar Neelofa hamil anak luar nikah <b>Fahrin Ahmad</b>?

Posted: 28 Aug 2013 09:00 AM PDT


Gambar Neelofa hamil anak luar nikah Fahrin Ahmad - Agak kontroversi pula tajuk admin kali ini kan! Sudah pastinya korang akan tertanya-tanya kebenaran di sebalik cerita kehamilan pelakon jelita, Neelofa yang didakwa anak kepada pelakon Fahrin Ahmad. Anyway, korang tidak perlu terkejut dengan berita gempar ini.

Memang benar Neelofa sedang hamil anak luar nikah pelakon kacak itu namun ianya hanya berkisar dalam lakonan mereka bagi sebuah filem berjudul Pilot Cafe yang dijangka akan menemui penonton di Pawagam tahun depan.

Filem arahan Osman Ali itu diadaptasikan dari novel cinta popular bertajuk Pilot Cafe yang ditulis dan dikarang oleh Ahadiat Akashah. Mampukah filem Pilot Cafe menandingi kehebatan filem Ombak rindu yang sebelum ini mencetuskan fenomena di Pawagam dengan kutipan pecah panggung berjumlah RM10.90 juta setelah empat minggu ditayangkan? Kita tunggu dan lihat nanti.

Selain Neelofa dan Fahrin Ahmad sebagai tunjang utama, filem cinta ini juga diperkuatkan dengan kehadiran beberapa pelakon hebat lain seperti Datuk Eizlan Yusuf, Izara Aishah, Keith Foo dan Azad Jazmin.

Nampak macam best pula filem ini. Apapun, jom layan beberapa keping gambar terkini Neelofa di bawah yang bakal membuat ramai lelaki tidak sabar-sabar lagi untuk menonton lakonan aktres jelita itu dalam filem berkenaan.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan