Nuffnang

Selasa, 3 September 2013

Kilafairy - Google Blog Search

Kilafairy - Google Blog Search


Video Tidak Pakai Seluar <b>Kilafairy</b> - Gossip Artis Malaysia

Posted: 29 Aug 2013 09:30 PM PDT

Pada: Jumaat, 30 Ogos 2013 Baru kali ini Kilafairy mengomenkan mengenai video yang dikatakan dia tidak berseluar yang tersebar luas akibat dek dimuatnaik oleh pihak lain di dalam laman sosial Youtube pada Julai lalu.

Namun video itu sudah dipadam oleh Kilafairy di dalam laman Instagram miliknya. Video itu dikatakan amat kontroversi memandangkan dimuatnaik pada bulan Ramadan yang suci. Ini komen Kila memetik portal Malaysian Digest

"Saya tak ambil kisah pun dengan kritikan itu dan ianya tak menjejaskan kerjaya mahupun perniagaan saya.

"Lagipun video tu sebenarnya adalah sesi fotografi untuk tujuan mempromosikan baju jenama fesyen saya. Memang nampak macam saya tak pakai seluar tapi sebenarnya pakai baju-t dengan legging' yang berwarna kulit. Cuma orang ingat saya tak pakai seluar.

"Saya akan lebih berhati-hati selepas ini dan mungkin untuk promosi akan datang saya rasa lebih senang kalau saya gunakan model saja." -Kilafairy

Tengok video macam tak pakai legging' pon. kuekue..

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan