Nuffnang

Sabtu, 21 September 2013

Ning Baizura - Google Blog Search

Ning Baizura - Google Blog Search


BERITA ARTIS - Konsert <b>Ning Baizura</b> Ditunda - Gua.com.my

Posted: 16 Sep 2013 10:35 PM PDT

Konsert Ning Baizura, 'Konsert Pelangi Untukmu' yang dijadualkan pada 21hb. September ini terpaksa ditunda ke  16 November 2013 hadapan memandangkan dua buah lagu yang ingin diperkenalkan oleh Ning pada konsert tersebut masih belum berjaya disiapkan.

Lagu itu masih dalam proses gubahan untuk memastikan peminat yang sudah lama menantikan buah tangan Ning berpuas hati dengan hasilnya.

"Konsert ini memang diadakan sebagai tanda terima kasih kepada peminat saya. Saya sedang sibuk menyiapkan dua buah lagu baharu supaya dapat diperdengarkan buat pertama kali kepada mereka. Lagu-lagu ini amat dekat dengan saya. Justeru itu, saya meletakkan keutamaan yang tinggi. Saya harap ianya akan menjadi sesuatu yang amat bermakna kepada peminat yang hadir menonton konsert itu secara langsung pada tarikh yang baru ditetapkan," ujar Ning Baizura.

Pihak kami memohon maaf atas kesulitan yang berlaku. Tiket-tiket yang telah dimiliki masih boleh digunakan atau dipulangkan kembali di kaunter pembelian. Tiket berharga RM75 dan RM50 boleh didapati melalui Tiket Charge Hotline: +603 9222 8811 atau layari www.ticketcharge.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan