Nuffnang

Selasa, 24 September 2013

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


Rapat Dengan Johan As&#39;ari, <b>Shila Amzah</b> Bimbang Dituduh <b>...</b>

Posted: 30 Aug 2013 09:23 PM PDT

ohartis-shila-amzah-johan-as'ari-1

Lepas putus cinta tidak lama dulu, penyanyi Shila Amzah kini kelihatan sangat intim dengan pelakon Johan A'sari, Banyak gambar yang membuktikan kemesraan mereka dimuatnaik sendiri oleh mereka berdua ke laman sosial Instagram masing-masing sempena menyambut Syawal baru-baru ini.

Ramai peminat yang membuat spekulasi sendiri bahawa mereka berdua sedang dilamun cinta. Namun, menurut Shila Amzah hubungannya dengan Johan As'ari hanyalah sebagai sahabat dan menafikan dakwaan mereka selama ini bercinta. Malah Shila juga bimbang dituduh perampas kerana sedia maklum bahawa Johan bakal melangsungkan pertunangan pada tahun ini.

"Apabila timbul gosip yang kononnya saya bercinta dengan Johan As'ari, saya memang bimbang jika ada yang beranggapan saya cuba merampas teman lelaki seseorang, Maklumlah, sebelum ini Johan sudah umumkan dia akan melangsungkan pertunangan dalam tahun ini. Gambar yang tersebar di laman-laman sosial dan blog-blog hiburan itu sebenarnya diambil ketika saya menghadiri majlis rumah terbuka yang diadakan di rumah Johan.

"Kami memang sudah lama berkawan iaitu sejak tahun 2010 lagi. Bahkan, emak saya dan emak Johan juga berkawan baik. Tidak ada sebarang hubungan cinta antara saya dan Johan. Saya harap peminat di luar sana tidak salah faham," ujar Shila mengulas tentang gosip terbarunya itu.

Shila juga menegaskan bahawa dia sudah tiada keinginan untuk mempunyai teman lelaki dan mahu menumpukan sepenuh perhatiannya kepada kerjaya seni yang semakin melangkah jauh itu.

"Terus-terang saya katakan, saya sudah tidak ada keinginan untuk mempunyai teman lelaki buat masa ini. Hati saya belum terbuka untuk jadi teman wanita kepada seseorang. Seandainya jodoh saya sudah sampai, saya akan terima lelaki itu dengan seadanya dan saya akan berkahwin. Kalau hendak bercinta dan mempunyai teman lelaki, saya sudah tidak mahu. Saya pilih untuk fokus kepada kerjaya sahaja ketika ini. Saya juga tidak kisah siapa yang akan menjadi jodoh saya nanti," luah Shila lagi

Berikut beberapa keping gambar kemesraan antara Shila Amzah dan Johan As'ari. Klik untuk melihat gambar dengan saiz lebih besar.

OHARTIS: LEBIH BAIK BEGITU, DAH JUMPA JODOH TERUS KAHWIN TAK PAYAH BERCINTA LAMA-LAMA LAGI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan