Nuffnang

Ahad, 17 November 2013

Azhar Sulaiman - Google Blog Search

Azhar Sulaiman - Google Blog Search


Jom lihat rumah <b>Azhar Sulaiman</b> | wansite

Posted: 17 Nov 2013 06:33 PM PST



Jom lihat rumah Azhar Sulaiman-perjalanan karier beliau sebagai pelakon TV dan Filem berjalan serentak semasa beliau menuntut di ITM Manjung,Perak.

Sehingga kini 2010, Azhar Sulaiman masih lagi aktif berlakon disamping melakukan perkerjaan yang lain seperti bekerja sebagai arkitek sepenuh masa di Design Nexus Architect dan mereka cipta set untuk drama dan filem.

Beliau adalah Projek Arkitek untuk bangunan Studio Filem baru syarikat KRU di Cyberjaya dan juga pereka set untuk filem Cicakman terbitan KRU.

Azhar Sulaiman pernah menjadi pengacara rancangan Kunci Khazanah musim pertama dan kedua.
Perputakaan Negara pernah menjadikan Azhar Sulaiman sebagai IKON Perpustakaan Negara untuk Kempen Bulan Membaca pada tahun 2008.

Beliau kini juga sangat aktif didalam kerja kerja amal dan kemasyarakatan seperti memberi ceramah motivasi dan teknik kemahiran hidup kepada para pelajar sekolah dan juga university.






Artikel
Link Manfaat
Visit: Wansite
Kredit

Selepas Dato CT, <b>Azhar Sulaiman</b> pula berkokok terhadap KJ <b>...</b>

Posted: 14 Nov 2013 05:05 AM PST

Nampaknya artis artis sekarang mula berani mengecam menteri. Ini semua melibatkan bola. Kalau beberapa hari lepas Datuk Siti Nurhaliza Tarudin yang menegur Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin (KJ) menerusi akaun Twitter miliknya, kini Azhar Sulaiman pula dalam FB mengecam yg KJ terlalu keras terhadap FAM.

Terdahulu Khairy telah mengkritik bekas kapten skuad kebangsaan, Datuk Jamal Nasir apabila menyifatkannya sebagai 'budak suruhan' Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Tetapi bagi penulis, sebenarnya Azhar Sulaiman ni sengaja mencari publisiti murahan untuk menaikkan kembali namanya yg semakin suram dalam bidang lakonan sedangkan beliau mungkin tidak tahu apa apa pun tentang bola sepak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan