Nuffnang

Selasa, 12 November 2013

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search


Julfekar Sindir <b>Farawahida</b> Menerusi Status Facebook? |

Posted: 01 Sep 2013 07:58 AM PDT


Hujung minggu selain menghadiri jemputan kahwin, pasti Abang Nara tidak akan melepaskan peluang untuk membaca sisipan BiPop dalam Berita Harian. Memang banyak kisah-kisah menarik dunia hiburan. Salah satu yang menarik perhatian Abang Nara ialah tulisan Raja Nurfatimah yang bertajuk "Julfekar, Farawahida masih bermusuh?".

julfekar

Kalau anda tidak tahu, sebelum ini Farawahida pernah membuat laporan polis apabila Julfekar mengugut untuk menyebarkan gambar dan video lucah miliknya. Namun itu semua kisah lama. Farawahida pun dah nak kahwin dah tak lama lagi. Peliknya ada status Facebook yang dikemaskini oleh Julfekar yang seolah-olah menyindir Farawahida.

julfekar

Hmmm. Menurut Raja Nurfatimah, walaupun nama si LUNYAI tersebut tidak ditulis oleh Julfekar, orang dalam industri hiburan dapat mengagak ia ditujukan kepada Farawahida. Tak tahulah betul atau tidak. Abang Nara suka dengan pesanan Raja Nurfatimah, tak perlulah berdendam-dendam. Semua orang pun dah bahagia dengan hidup masing-masing. Julfekar pun dah ada kekasih baru. Benda yang lepas, janganlah dikenang.

farawahida

Kalau boleh, Julfekar doakanlah kebahagiaan Farawahida. Tak perlu buka kisah lama. Benda lama yang terjadi antara anda berdua, biarlah ia tersimpan rapi. Orang ramai pun taknak tahu rasanya. Biarlah ia terkubur sehingga ke akhir hayat anda.

P.S: Logo kumpulan kongsi gelap Malaysia

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Farawahida</b> Tidak Mampu Urus Kahwin Sendirian - MyNewsHub

Posted: 08 Oct 2013 11:38 PM PDT


PETALING JAYA – Penyanyi Farawahida telah mengupah perancang perkahwinan untuk menguruskan hari bahagianya yang dijangka berlangsung pada Disember depan.

Farawahida atau nama sebenarnya Farawahida Razali, 28, berkata, dia mengambil keputusan tersebut kerana tidak mampu menguruskan perkahwinan itu sendirian kerana sibuk dengan aktiviti nyanyian.

"Pada mulanya saya dan keluarga ingin uruskan sendiri majlis itu tetapi kerana saya sibuk dengan pelbagai aktiviti seni saya mengambil keputusan untuk menggunakan khidmat perancang perkahwinan.

"Mereka lebih profesional dalam menguruskan hal-hal melibatkan perkahwinan manakala saya dan keluarga boleh memberi tumpuan kepada perkara-perkara kecil seperti cenderahati kepada tetamu dan jemputan," katanya kepada mStar Online ketika dihubungi di sini pada Rabu.

Farawahida dan bakal suami yang enggan didedahkan identitinya buat masa ini telah berkenalan selama lapan tahun dan majlis pernikahan pasangan itu akan berlangsung di Taiping, Perak.

Dalam pada itu, Farawahida berkata, dia sudah memilih tarikh untuk hari bahagianya itu namun tidak dapat mendedahkan perkara itu buat masa ini sehinggalah kad jemputan diedarkan.

"Tarikh sudah ada tetapi saya tidak boleh dedahkan dahulu kerana kad undangan pun belum ditempah lagi tetapi saya sendiri akan edarkan jemputan kepada semua, Insya-Allah," ujarnya.

Sementara itu, Farawahida berkata, dia dan bakal suaminya sudah pun menjalani kursus perkahwinan pada minggu lalu di Masjid Negara, Kuala Lumpur.

Bercakap mengenai perkembangan kerjaya seni, Farawahida bersyukur rezekinya dalam bidang nyanyian masih murah walaupun tidak bernaung dengan mana-mana syarikat rakaman atau pun pengurusan. – mStar Online

Farawahida Tidak Mampu Urus Kahwin Sendirianhttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Farawahida.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Farawahida-150x150.jpgMyNewsHub Terkini

PETALING JAYA - Penyanyi Farawahida telah mengupah perancang perkahwinan untuk menguruskan hari bahagianya yang dijangka berlangsung pada Disember depan. Farawahida atau nama sebenarnya Farawahida Razali, 28, berkata, dia mengambil keputusan tersebut kerana tidak mampu menguruskan perkahwinan itu sendirian kerana sibuk dengan aktiviti nyanyian. 'Pada mulanya saya dan keluarga ingin uruskan sendiri...

PETALING JAYA - Penyanyi Farawahida telah mengupah perancang perkahwinan untuk menguruskan hari bahagianya yang dijangka berlangsung pada Disember depan. Farawahida atau nama sebenarnya Farawahida Razali, 28, berkata, dia mengambil keputusan tersebut kerana tidak mampu menguruskan perkahwinan itu sendirian kerana sibuk dengan aktiviti nyanyian. "Pada mulanya saya dan keluarga ingin uruskan sendiri majlis itu tetapi kerana saya sibuk dengan pelbagai aktiviti seni saya mengambil keputusan untuk menggunakan khidmat perancang perkahwinan. "Mereka lebih profesional dalam menguruskan hal-hal melibatkan perkahwinan manakala saya dan keluarga boleh memberi tumpuan kepada perkara-perkara kecil seperti cenderahati kepada tetamu dan jemputan," katanya kepada mStar Online ketika dihubungi di sini pada Rabu. Farawahida dan bakal suami yang enggan didedahkan identitinya buat masa ini telah berkenalan selama lapan tahun dan majlis pernikahan pasangan itu akan berlangsung di Taiping, Perak. Dalam pada itu, Farawahida berkata, dia sudah memilih tarikh untuk hari bahagianya itu namun tidak dapat mendedahkan perkara itu buat masa ini sehinggalah kad jemputan diedarkan. "Tarikh sudah ada tetapi saya tidak boleh dedahkan dahulu kerana kad undangan pun belum ditempah lagi tetapi saya sendiri akan edarkan jemputan kepada semua, Insya-Allah," ujarnya. Sementara itu, Farawahida berkata, dia dan bakal suaminya sudah pun menjalani kursus perkahwinan pada minggu lalu di Masjid Negara, Kuala Lumpur. Bercakap mengenai perkembangan kerjaya seni, Farawahida bersyukur rezekinya dalam bidang nyanyian masih murah walaupun tidak bernaung dengan mana-mana syarikat rakaman atau pun pengurusan. - mStar Online