Nuffnang

Rabu, 13 November 2013

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


myu: MELODY MONDAY : MV CINTA KASIH - MILA DAN <b>NUBHAN</b>

Posted: 10 Nov 2013 05:30 PM PST

Lagu seterusnya lagu duet dari Nubhan dan Mila yang bertajuk Cinta Kasih. Antara lagu yang tercalon juga dalam Muzik-Muzik 28 Semi Final. Cekidot uolls ;)

Artis : Mila dan Nubhan
Tajuk : Cinta Kasih

Mila
Pernah hati ini menjadi milikmu
Kasih dan cintaku hanyalah untukmu
Namun bukan kau akhirnya cintaku
Ini takdir aku milik dia

Nubhan
Ku anggap selamanya tak pernah berubah
Kasih dan cintamu teguh untuk aku
Namun bukan aku akhirnya cintamu
Ini takdir engkau milik dia

Biarkan hati ini
Merawat lukanya sendiri
Membuang cinta
Lama terbenam dalam hidup ini

Mila
Tiada daya diri ini
Menerima hatimu lagi
Maafkan aku
Cinta kasih bukan untukmu

Mila + Nubhan
Lupakan semua
Janji-janji kita
Bersama

Mila
Lama telah berakhir
Kisah kasih kita
Terpadam tersisih
Oleh arus masa

Nubhan
Akan aku cuba
Bawa jauh cinta
Ini takdir
Engkau milik dia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan