Nuffnang

Sabtu, 28 Disember 2013

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


<b>Zizan Razak</b> Gembira Emma Maembong Bertudung | Oh! Artis

Posted: 26 Dec 2013 12:08 AM PST

Pelakon dan pelawak Zizan Razak yang mempunyai hubungan rapat dengan pelakon cantik Emma Maembong mengakui bahawa dia berasa bangga dengan Emma kerana sudah berhijrah untuk terus bertudung.

Bagaimanapun, Zizan memberitahu yang tidak tidak pernah menyuruh Emma bertudung dan kehendak itu datang daripada dalam diri Emma sendiri.

"Bapa saudara Emma ada hubungi saya untuk bertanya tentang perkara itu dan sama ada saya yang menyuruhnya bertudung, namun ketika itu saya pun tidak tahu tentang dia mahu bertudung.

"Dia baru mencuba-cuba untuk pakai tudung, bagi saya itu perkara yang baik dan membanggakan bagi seorang wanita" jelas Zizan.

Menurut Zizan, sebelum ini Emma sudah lama memberitahu niatnya untuk bertudung dan hanya menunggu masa yang sesuai untuk berubah. Tambah Zizan yang juga Pengarah Urusan Wire Fame Entertainment lagi, dia masih belum mengetahui perancangan kerjaya artis di bawah naungannya itu selepas berhijab.

"Buat masa ini dia (Emma) sedang menjalani penggambaran drama yang memang memerlukannya bertudung iaitu Projek Memikat Suami (PMS) dan Yes Boss!.

"Untuk projek seterusnya saya tidak tahu lagi sama ada dia terus mengambil watak bertudung sahaja atau tidak," katanya.

OHMEDIA: MEMANG SESUAI SANGAT MEREKA NI. KALAU ADA JODOH PUN OK JUGAK. HEHE!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan