Nuffnang

Jumaat, 31 Januari 2014

awi rafael - Google Blog Search

awi rafael - Google Blog Search


[Video] Aksi Spontan Hanez Suraya Dan <b>Awi Rafael</b> Pertama Kali <b>...</b>

Posted: 28 Jan 2014 01:43 AM PST

Pastinya ramai yang mengetahui tentang kisah putus cinta Hanez Suraya dan Awi Rafael. Sekarang ni jom saksikan aksi spontan Hanez Suraya dan Awi Rafael yang baru pertama kali bertemu selepas putus cinta.

Apapun tahniah buat Awi Rafael dan Altimet kerana lagu Kalau Aku Kaya telah mendapat tempat ketiga dalam Anugerah Juara Lagu Ke 28.

Video: Hanez Malu Bertentang Mata Dengan <b>Awi Rafael</b> | MyArtis <b>...</b>

Posted: 28 Jan 2014 02:54 AM PST

Video: Hanez Malu Bertentang Mata Dengan Awi Rafael

Walaupun hubungan cinta di antara mereka sudah pun putus, namun baik Hanez Suraya mahupun Awi Rafael kelihatan sungguh profesional apabila diminta berdiri bersebelahan satu sama lain, baru-baru ini.

Menerusi video yang dikongsikan oleh Media Hiburan, dapat dilihat Hanez kelihatan malu-malu sedikit namun mereka tetap memberikan kerjasama yang baik terhadap media yang cuba menyiapkan tugasan mereka.

Mereka kebetulan berada dalam satu majlis yang sama iaitu Anugerah Juara Lagu di mana Awi berjaya merangkul tempat ketiga bersama rakan duetnya, Altimet menerusi lagu Kalau Aku Kaya manakala Hanez hadir bagi memberi sokongan kepada rakan-rakan artis yang bertanding.

Memandangkan ini merupakan pertemuan pertama mereka selepas berpisah, kedua-duanya kelihatan sedikit kekok namun masih sempat mendoakan kejayaan karier masing-masing.

Macam ni lah baru profesional!

Oleh: AUDREY LEE

Anda mungkin juga meminati:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan