Nuffnang

Jumaat, 10 Januari 2014

Kilafairy - Google Blog Search

Kilafairy - Google Blog Search


<b>Kilafairy</b> ghairahkan peminat dengan dedah lurah di Instagram <b>...</b>

Posted: 07 Jan 2014 06:19 AM PST

Artis yang lebih dikenali sebagai Angelina Jolie Malaysia ini sering menimbulkan kontroversi dengan menggunakan keseksian dan tubuh badan yang cantik kurniaan Illahi sehingga dicop sebagai simbol seks dikalangan peminat mahupun 'haters'

Di dalam bidang lakonan beliau sering juga ditawarkan untuk berlakon watak-watak seksi dan adegan adegan yang buatkan penonton tidak senang duduk.

Peminat yang mengikut Instgram Kilaifairy sudah maklum dan dihidangkan dengan 'posing' comel dari artis ini.Di dalam satu gambar yang di upload baru-baru ini,Kilafairy beraksi dengan gaya yang boleh mencairkan hati jejaka-jejaka di luar sana dengan sedikit lurah terdedah dan menayang dada yang putih gebu itu.
Diruangan komen,peminat tanpa henti-henti memuji kecantikan beliau.Tiada komen-komen negatif yang diberikan pada gambar yang diupload kali ini.

Semoga artis comel ini terus maju dalam industri hiburan dan tidak melatah dengan cemuhan-cemuhan negatif dari peminat serta kurangkan kontroversi di tahun 2014 kali ini-ping busuk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan