Nuffnang

Khamis, 2 Januari 2014

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


Peluang Luangkan Masa Selama 5 Hari Bersama <b>Maya Karin</b> |

Posted: 25 Oct 2013 12:50 AM PDT


Pucuk dicita ulam mendatang. Terima kasih kepada kempen PETRONAS Fuelled By Fans, Powered By PRIMAX, Abang Nara berpeluang untuk meluangkan 5 hari bersama si cantik manis Maya Karin. Kalau menang, Abang Nara akan naik kereta yang dikuasakan oleh PRIMAX dari PETRONAS Solaris Serdang hingga PETRONAS Kulim, Kedah dengan Maya Karin berada di sisi Abang Nara.  Memang super duper excited diri ini dibuatnya.

petronasAda 800 hadiah bernilai sehingga RM1,000,000 untuk dimenangi dalam kempen terbaru PETRONAS ini. Abang Nara cuma perlu beli minimum RM30 dalam satu resit di kedai MESRA, isi maklumat peribadi, jawab 2 soalan dan letak borang dalam kotak yang disediakan. Selain Maya Karin, selebriti-selebriti hebat seperti Shaheizy Sam, DJ Yoon, pelakon Hong Kong Him Law dan bintang Taiwan Biii turut sama akan menjayakan kempen ini.
petronas

Abang Nara dah dapat bayangkan betapa manisnya perjalanan dihiasi dengan gelak tawa comel Maya Karin. Hari ini jugak Abang Nara akan ke kedai MESRA untuk menyertai kempen terbaru PETRONAS yang unik ini. Buat anda yang turut sama berminat, layari laman web http://bit.ly/like2savefor untuk informasi lanjut.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan