Nuffnang

Rabu, 29 Januari 2014

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


What So Sizzle bout SizzlingSuzai: Sizzling Suzai X <b>Rita Rudaini</b>

Posted: 28 Jan 2014 05:19 AM PST

OH MY GOSHHHHH!!!! obviously can see it on my overreacted expression there! seriously, i was freaking excited when i knew that Rita Rudaini was seating behind me and i just can't hold the excitement getting a photo with her! sorry kak kacau je duduk duduk hujung minggu akak hehehe but seriously as i mentioned to you, SAYA SUKA GILERRRR RITA RUDAINI!!!!

and i couldn't believe that i've already met her. Gossshhhhhh sangat sangat cantik gebu macam you guys tengok kat drama Sehangat Asmara tuh! hehehehe dah fanning kak Rita ni dari dulu lagi lah tak ingat lah pulak drama apa but everytime her series being aired on the TV, sure will constantly follow it. she is a freaking GREAT actress..

So, GOOD LUCK kak in your career and wish you gonna found a beautiful happy ending in your normal human life amin..keep on being GREAT and STRONG, LOVE RITA RUDAINI Always! =D

xoxo

Foto : <b>Rita Rudaini</b> Bawa Anak Bercuti Tenangkan Fikiran? | Portal <b>...</b>

Posted: 28 Jan 2014 07:25 PM PST

Foto : Rita Rudaini Bawa Anak Bercuti Tenangkan Fikiran?

Khabar angin pernah tersebar mengatakan bekas suami kepada dramatis jelita, Rita Rudaini bakal melangsungkan perkahwinan dengan seorang gadis bernama Zarema Zainal.

Media elektronik sebelum ini juga melaporkan Aidil Zafuan akan kembali bergelar suami pada bulan Mac tahun ini namun masih belum ada kepastian tentang tarikh sebenar majlis tersebut.

Dan sejak beberapa hari lepas, Rita Rudaini pula dilihat sedang bercuti dengan anak-anaknya di sebuah pusat peranginan dipercayai di Port Dickson.

Foto : Rita Rudaini Bawa Anak Bercuti Tenangkan Fikiran?

Ada yang berpendapat Rita Rudaini membawa diri ke sana untuk menenangkan fikiran berkaitan gosip percintaan Aidil dan kes tuntutan nafkah anak mereka yang masih belum selesai.

Boleh dikatakan, kisah persengketaan antara Rita dan Aidil tidak pernah reda sejak rumahtangga mereka menghadapi masalah beberapa tahun lalu hingga sah bercerai pada bulan September tahun lepas.

Namun dari apa yang diperhatikan, ibu kepada dua anak ini dilihat lebih kuat dan enggan lagi mengambil pusing dengan kontroversi yang melanda bekas suaminya.

Foto : Rita Rudaini Bawa Anak Bercuti Tenangkan Fikiran?

Anak bongsu Rita dengan Aidil, Arjuna semakin comel

Menerusi foto-foto yang dikongsikan oleh Rita di Instagram, pelakon ini nampaknya benar-benar menikmati percutian bersama keluarga terdekat.

Mungkin Rita sebenarnya mengambil keputusan untuk bercuti demi meluangkan masa bersama anak-anak selepas sibuk bekerja sebagai pelakon di samping mengusahakan perniagaan kecil-kecilannya.

Apapun buat semua pembaca OHBULAN!, jom lihat foto anak-anak Rita yang semakin membesar dengan sihat dan bijak di bawah ini.

Kredit foto: Instagram Rita Rudaini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan