Nuffnang

Jumaat, 28 Februari 2014

Awan Band - Google Blog Search

Awan Band - Google Blog Search


Nang Antap: Lirik Rasa - Faris <b>Awan Band</b> & Sam Kuman

Posted: 15 Feb 2014 12:53 AM PST

LIRIK LAGU RASA - FARIS AWAN BAND & SAM KUMAN: Setiap senikata lirik lagu dan muzik video 'Rasa - Faris Awan Band & Sam Kuman' yang disediakan atau dipaparkan diblog ini adalah sekadar berkongsi infomasi serta tujuan rujukan sahaja. Segala lirik lagu dan muzik video 'Rasa - Faris Awan Band & Sam Kuman' adalah hakcipta/hakmilik dari pengarang,komposer,artis dan label@produksi musik yang berkenaan.

Segala sumber-sumber muzik video 'Rasa - Faris Awan Band & Sam Kuman' ini juga diperolehi dari YouTube. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

Lirik Lagu:  Rasa - Faris Awan Band & Sam Kuman

Sendiri meratap dalam kesakitan
Tak bisa temui semua jawapan
Biar terguris sebuah ikatan
Makin kuat namamu diingatan

Masihkah esok ada buat aku
Yang alpa telah melupakan namamu
Hidupku hilang direnggut kesalan
Tiada arah tujuan kedamaian

Di suatu ketika
Kau tempatku bermanja
Cerita suka dan duka
Padamu ku curahkan segalanya

Hati kian meronta bertemu kau semula
Bertahun lama aku dipaku rindu
Masihkah ada ruang untuk aku pulang
Jernihkan kembali noda cela diri ini

Kekasih aku merayu padamu
Seikhlasnya terimalah diriku
Bukakan semula pintu cintamu
Ku damba suatu keampunanmu

Di suatu ketika
Kau tempatku bermanja
Cerita suka dan duka
Padamu ku curahkan segalanya

Hati kian meronta bertemu kau semula
Bertahun lama aku dipaku rindu
Masihkah ada ruang untuk aku pulang
Jernihkan kembali noda cela diri ini

Ohh huuu
Hati kian meronta bertemu kau semula
Bertahun lama aku dipaku rindu
Masihkah ada ruang untuk aku pulang
Jernihkan kembali noda,cela,diri

Music Video: Rasa - Faris Awan Band & Sam Kuman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan