Nuffnang

Ahad, 2 Februari 2014

Eira Syazira - Google Blog Search

Eira Syazira - Google Blog Search


Keek : Telatah Comel Anak <b>Eira Syazira</b> Mandi | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 23 Sep 2013 09:01 PM PDT

Keek : Telatah Comel Anak Eira Syazira Mandi

Jika minggu lalu OHBULAN! telah kongsikan video comel anak penyanyi terkenal Tomok, Arrian yang sedang belajar jalan dengan menggunakan bantuan kerusi, hari ini kami ingin kongsikan pula video comel keletah puteri sulung pasangan selebriti terkenal, Azad Jazmin dan Eira Syazira yang dilihat sudah pandai mandi sendiri walaupun tanpa bantuan daripada kedua ibu bapanya.

Artikel Berkaitan :

Melihat paparan video yang dikongsikan, Amarra Sofea Rose dilihat begitu senang untuk diajak mandi dan langsung tidak menangis atau meragam seperti kanak-kanak lain.

Dalam pada itu, keletah comel Amarra turut mencuit hati para pengikut laman sosial Azad dan Eira sehingga video tersebut berjaya mendapat tontonan ramai walaupun ia baru dimuat naik satu jam yang lalu.

Keek : Telatah Comel Anak Eira Syazira Mandi

Keletah comel Amarra sewaktu disakat oleh ibu bapanya

Menerusi video tersebut, pasangan selebriti ini dilihat begitu asyik menyakat bayi comel mereka sehingga menyebabkan Amarra sedikit lemas dan terbatuk apabila Azad berulang kali menyimbah air ke muka anaknya. Namun begitu, Amarra masih lagi dilihat begitu tenang dan langsung tidak menangis.

Wah, bagusnya anak Azad dan Eira kan? Meskipun disakat oleh ibu bapanya, dia masih boleh bertahan dan langsung tidak mengamuk. Pandai pasangan ini mendidik anaknya untuk tidak terlalu dimanjakan.

Apa pun, untuk semua peminat Azad dan Eira Syazira, jom layan video lucu Amarra selepas ini. Semoga terhibur!

Kredit Video : Keek Eira Syazira

Tiada ulasan:

Catat Ulasan