Nuffnang

Selasa, 4 Mac 2014

Erul af - Google Blog Search

Erul af - Google Blog Search


GADiS iNi: <b>Erul AF</b>-9

Posted: 06 Jun 2011 02:24 AM PDT

elok punya termenong, teringat la dekat E R U L  A F -9,  ee kesian nya dye,kalo aku jadi dye mst aku over excited cm dye.. yea dalam kepala otak mesti nak sangat masuk final, tak patut paknil wt dye mcm 2, patut nya dowg direct annouce sape yang terkeluar.. kate da bertaun jadi pengacara, cm 2 ke wt kat orang..dala E R U L siap sujud gembira.. last2 dye terkeluar... kalo aku jadi tempat dye mesti malu, dala family dok ats pentas sekali.. tak sangka betol a AF-9 nie .. asal tah dari STAT  AF- 9 aku tak berminat nak tengok..walaupun aku nie bukan la 
P E M I N A T  -  E  R U L,  tapi aku paham doe perasaan dye time tuh...nampak gila muka dye sedih... aku tengok pun S E N T A P sekejap... pe a astro nie saje nak malu kan orang nie ke di namakan KEJUTAN AF-9... paknil pun satu, tawu la tuh keje awok..tapi tak kan tak bole pikir...adoyaiiii....laen kali bagi la tahu awal² de 2 kad merah n biru... yang biru dapat masuk final yang merah tersingkir ni tidak MEN serbu je... maybe bukan rezeki ERUL...ANNYEONGHASEYO! :))
 
FrOm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan